No SSO cookie

Civilizatii disparute: civilizatia rutiera

voteaza
(0/ 0)
Civilizatii disparute: civilizatia rutiera
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

EPISODUL 2: Hominis Erectus Bipedus Bucuresteanus Pseudopotentus si stransa sa legatura cu GIP-ul

 
 

Intr-un articol precedent, am prezentat involutia speciei umane catre Hominis Erectus Bipedus Bucuresteanus Pseudopotentus. Se pare insa ca, desi in Bucuresti acest specimen e preponderent activ, s-a extins rapid catre mai toate zonele Romaniei. Drept pentru care, putem proclama Romania ca fiind de-a dreptul KitschLand, iar Hominis Erectus Bipedus Bucuresteanus Pseudopotentus, specia dominanta a acestei noi infiintate tari.
Termenul component "Bucuresteanus" ramane insa in compozitia denumirii stiintifice a noii specii, deoarece aici, in Bucuresti, s-a atestat prima aparitie a acestuia in public, si tot aici se afla cea mai mare densitate de specimene, cu toate subclasele si subspeciile, dintre care amintim doar cocalarii (cocalarus idioticus probabil bipedus, deoarece s-au intalnit si specimene care rareori se deplaseaza pe doua picioare, preferand patru roti) si pitipoancele (piti-pong-pong perfect plutitorus, deoarece nu se pot inneca datorita vidului din spatiul interior cuprins intre urechi).
Pentru o mai buna intelegere a fenomenului, a trasaturii caracteristice definitorii a lui Hominis Erectus Bipedus Bucuresteanus Pseudopotentus, anume GIP-ul, va prezentam o inregistrare din vestul Romaniei, pardon, din vestul KitschLand-ului.
Apoi ganditi-va de doua ori ce masina va cumparati si mai ales cum o folositi in trafic si... unde o parcati! Academia masini.ro e cu ochii pe voi!
Luati de va bucurati!

 

Corvin (Cristian Szilvassy)

 


 

 


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1428 :: 22.19MB