No SSO cookie

Civilizatii disparute: civilizatia rutiera

voteaza
(0/ 0)
Civilizatii disparute: civilizatia rutiera
Editoriale · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

EPISODUL 1: Hominis erectus bipedus bucuresteanus - cu auto, "shmeker" est.

 
 
Dupa disparitia civilizatiilor celebre, Atlantida, Maya, Inca, Tartessos, iata ca s-a declarat in mod oficial pierduta, prima civilizatie moderna: civilizatia rutiera, in speta cea din spatiul Bucurestilor.
Civilizatia rutiera, direct descendenta din civilizatia generala, in stransa legatura cu treptele sociale si cu potenta financiara, se afla, din nefericire in direct antagonism si intr-un raport exact invers proportional. Adica, cu cat Omul de Bucuresti (Hominis Erectus Bipedus Bucuresteanus) e mai sus pe treapta sociala, cu atat e mai putin legat de notiunea de civilizatie, iar latura sarmana a acesteia, civilizatia rutiera, este practic inexistenta!
Inca de la primii 3000 de Euro care-l diferentiaza de clasa sarmana, Omul de Bucuresti devine total diferit: arogant, musai cu auto de fabricatie straina, adicatalea si snob si cosmopolit, si mai ales, ignorant. Si cand vorbesc de ignoranta, nu ma refer neaparat la gradul de cultura, ci la gradul de ignoranta vis-a-vis de regulile si legile societatii contemporane. Se poate deci defini clasa, sau subclasa involutiva, Hominis Erectus Bipedus Bucuresteanus Pseudopotentus.
Astfel, pe ruta binecunoscuta: "am bani, am si valoare", combinat cu regula de aur: "muschii mei minte nu are", dupa imediat necesarele actiuni ale lui Hominis Erectus Bipedus Bucuresteanus Pseudopotentus (cel cu peste 3000 Euro in cont), adica actiunile de a-si angaja secretara, redecora toata casa cu produse din KitschLand, de a goli rafturile de "Bijuuri de Goldeanu", urmeaza partea care ne intereseaza in acest articol: isi ia masina!
Urmeaza episodul "Am GIP, ca-s valoros". Si nu conteaza neaparat marca, cel putin  nu in prima parte evolutiva, sau mai bine-zis involutiva a lui Hominis Erectus Bipedus Bucuresteanus Pseudopotentus. De aici, de la proaspatul cumparat GIP, de undeva de pe piata second-hand germana, "ca-i mai ieftin dom'le si nu e manarite", pana la starea de fapt existenta prin urbea Bucurestilor, nu-i decat un exercitiu de imagine, relativ simplu. Regulile dispar, "am GIP, nu se ia toti fraierii de mine", "toata lumea e a mea" si evident "mi-am luat si strada odata cu masina"
Cum conduce, cum se comporta in trafic, cum parcheaza si mai ales, unde, e simplu de dedus. Totusi, sa las si imaginile sa vorbeasca, deoarece "o imagine face cat o mie de cuvinte"


foto si text: Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (1)

scris de Anonim

:coolsmirk:calca-l-as pe cap cu gip-ul din dotare.....ca sa fiu in nota...cred ca organele se vor autosiza :lol: :lol: :lol: eu inca astept ziua cand va incepe sa doara prostia ;-)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1381 :: 22.12MB