No SSO cookie

Citroen DS4 de la 19800 Euro cu TVA, acum şi în România

voteaza
(0/ 0)
Citroen DS4 de la 19800 Euro cu TVA, acum şi în România
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Citroen România a lansat aseară noul model  DS4 şi în ţara noastră.

 
 

Citroen a prezentat publicului noul DS4, anul trecut, la Paris Motor Show 2010. A venit şi rândul României să beneficieze de maşina cu pretenţii de vehicul premium. Chiar dacă vor fi voci care să conteste apartenenţa DS4 la gama premium, preţul cuprins între 19.890 şi 27.890 Euro cu TVA, îl propulsează direct între Audi şi BMW, alături de vărul acestuia din urmă, MINI.

Maşini.ro vă prezintă o galerie foto şi două clipuri video de la evenimentul Citroen.

Distinctive Spirit 4 (DS4) vine cu trei motorizări diesel şi două pe benzină, care se încadrează între 110 CP şi 160 CP pentru cele cu aprindere prin comresie şi între 120 şi 200 CP pentru cele cu aprindere prin scânteie. Toate variantele de motorizare sunt disonibile atât cu transmisie manuală, cât şi automată cu şase trepte.

O listă completă a dotărilor DS4 este disponibilă pe Maşini.ro, fiind publicată încă de anul trecut.

Citroen da inmânat aseară cheile primului DS4 comercializat în România, nimănui altcuia decât celebrului Cabral, care dacă tot nu se pricepe la maşini, are şansa să înveţe acum, gratis.

 

 

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.3771 :: 17.89MB