No SSO cookie

Ce se mai poarta prin targ?

voteaza
(0/ 0)
Ce se mai poarta prin targ?
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Sute de cai putere, bolizi, limuzine, bucurestenii au ce alege, macar sa priveasca!

 
 
Saptamana trecuta am dat o raita prin targurile din Targul Bucurestilor, dar pentru ca nu gasisem ce cautam am decis sa mai iau pulsul auto al Capitalei, din unghiul expozitiilor si targurilor.

De la Romexpo, unde erau 1001 expozitii pentru 1001 gusturi, am luat imaginile unor supermasini tunate de diferiti tuneri. Din nefericire, nu stia nimeni de masini, asadar, nici cu publicul nu stateau prea bine baietii. Ca dovada ca s-a stat prost cu comunicarea, nici macar eu nu stiu cine, ce si de ce expunea masinile acolo.
Stiu doar ca sunt masini frumoase, care merita atentia.

In centru, in Piata Constitutiei, alt mega targ, de nunti, de aceasta data. Cred ca se insoara mii de romani pe zi, altfel nu-mi explic de ce atatea targuri de profil. In fine, limuzine peste limuzine, caci despre asta vorbim aici.
Mi-a sarit in ochi Cadillac-ul rosu decapotabil, care stiam ca-i apartine, sau i-a apartinut primarului Sectorului 5- domnu' Piedone. Superba piesa clasica cu un sange pur american.
Mai departe, deja obisnuitele limuzine la care ai nevoie de permis de conducere categoria D, dar la plecare am gasit si noua tendinta in materie: un SMART ForTwo. O fi pentru mireasa, pentru mire, sau pentru una dintre soacre?!

foto si text:
Corvin (Cristian Szilvassy)

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.8921 :: 22.22MB