Jenson Button a reusit sa castige cursa de Formula 1 din Bahrain. Britanicul a ajuns la cota de 3 victorii din patru curse disputate in acest sezon de Formula 1.
Ironia vietii face ca Jenson Button sa fie considerat terminat de absolut toti iubitorii de Formula 1. Mai mult, la sfarsitul sezonului 2008 cariera lui Button era considerata a fi terminata, in conditiile in care echipa Honda nu mai avea multe zile de trait in Marele Circ.
Honda a facut o favoare celebrului inginer din Formula 1, Ross Brawn, si i-a incredintat fraiele echipei. Asa lua nastere Brawn GP, echipa care a reusit sa castige cursa la debutul ei in Formula 1. Odata cu nou infiintata echipa, Jenson Button traieste o a doua tinerete in motorsport si se anunta ca pilotul cu cele mai mari sanse la castigarea titlului mondial. Pentru prima data in cariera, britanicul a avut acces la o masina competitiva si nu a ezitat sa-si arate talentul deosebit. Ross Brawn a stiut perfect sa gestioneze echipa primita de la Honda. Inginerul britanic a realizat o masina simpla, dar extrem de performnat pentru noile reguli din Formula 1.
Dupa ani de dominatie Ferrari, britanicii se vad din nou la carma Formulei 1. Daca anul trecut Hamilton a reusit sa castige titlul mondial, anul acesta Jenson Button se anunta marele favorit. Uitat de fani, pus in umbra lui Hamilton de presa natala, Button cunoste o adevarata renastere din propria cenusa si alearga cu gandul la primul titlu mondial. Deocamdata se pare ca are un singur adversar: tanarul Sebastien Vettel de la Red Bull. In orice caz, Button ii da o palma serioasa compatriotului sau mai tanar, Hamilton, prin evolutiile pline de succes din acest an.
Lideri inconstabili in Formula 1 pana anul acesta, Ferrari si Mclaren se chinuie la mijlocul clasamentului cautand cu disperare solutii tehnice. Cele doua branduri de varf ale Marelui Circ au fost epuizate de cursa pentru victorie de a nul trecu, incat au neglijat total dezvoltarea masinilor pentru noile regulamente impuse de anul acesta. Isi vor reveni cele doua team-uri? Cei mai optimisti specialisti sustin ca pana la jumatatea sezonului, Ferrari si Mclaren vor reveni la carma, ceilalti sustin ca cele doua echipe au sezonul compromis.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!