No SSO cookie

BMW Museum: istorie in 142 de fotografii

voteaza
(0/ 0)
BMW Museum: istorie in 142 de fotografii
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a vizitat BMW Museum din Munchen si va reda, intreaga istorie BMW in 142 de fotografii.

 
 

Sa mergi la Munchen si sa nu vizitezi BMW Museum e ca si cum te-ai duce la o pizzerie si ai comanda mici cu mustar si apoi ai pleca convins ca stii totul despre calitatile bucatarului.

Masini.ro a fost la BMW Museum, imediat dupa vizita la BMW Welt, care este dealtfel legat printr-un pod suspendat de muzeul tehnicii pe doua si patru roti din inima Bavariei.

Daca nu esti fan al marcii, vei deveni! Aceasta avertizare ar trebui sa fie scrisa pe o pancarta mare si vizibla, in toate limbile pamantului si atarnata la intrarea in BMW Museum, precum statea scris la intrarea in nu mai stiu care piramida. Pentru ca n-ai cum sa nu te lasi coplesit de maretia locului, de dibacia inginerilor si designerilor germani, transpusa in modelele asezate in ordine istorca. Si da, este posibil ca vizitarea muzeului sa creeze dependenta si din indiferent fata de marca BMW, sa devii brusc, pasionat.

Multumim pe aceasta cale, din nou, BMW Group Romania, si personal lui Alexandru Seremet, Corporate Communication Manager la BMW Romania, care ne-a aranjat si facilitat cele doua vizite istorice, precum si o parte a calatoriei la Munchen.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.1818 :: 22.28MB