No SSO cookie

BMW Museum: istorie in 142 de fotografii

voteaza
(0/ 0)
BMW Museum: istorie in 142 de fotografii
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro a vizitat BMW Museum din Munchen si va reda, intreaga istorie BMW in 142 de fotografii.

 
 

Sa mergi la Munchen si sa nu vizitezi BMW Museum e ca si cum te-ai duce la o pizzerie si ai comanda mici cu mustar si apoi ai pleca convins ca stii totul despre calitatile bucatarului.

Masini.ro a fost la BMW Museum, imediat dupa vizita la BMW Welt, care este dealtfel legat printr-un pod suspendat de muzeul tehnicii pe doua si patru roti din inima Bavariei.

Daca nu esti fan al marcii, vei deveni! Aceasta avertizare ar trebui sa fie scrisa pe o pancarta mare si vizibla, in toate limbile pamantului si atarnata la intrarea in BMW Museum, precum statea scris la intrarea in nu mai stiu care piramida. Pentru ca n-ai cum sa nu te lasi coplesit de maretia locului, de dibacia inginerilor si designerilor germani, transpusa in modelele asezate in ordine istorca. Si da, este posibil ca vizitarea muzeului sa creeze dependenta si din indiferent fata de marca BMW, sa devii brusc, pasionat.

Multumim pe aceasta cale, din nou, BMW Group Romania, si personal lui Alexandru Seremet, Corporate Communication Manager la BMW Romania, care ne-a aranjat si facilitat cele doua vizite istorice, precum si o parte a calatoriei la Munchen.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
2.9577 :: 18.77MB