Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 2 March 2011 11:00
Ne-am dat drak cu tehnologia asta!!!O sa ajungem sa ne facem nevoile pe camp de frica sa nu ne curenteze ceva la c** sau sa ne filmeze vreun obsedat!!!!
scris de Anonim 21 February 2011 03:36
Aceelasi lucru mi s-a intamplat la complexul IDM in parcare. Cand am ajuns radeam de o tipa care era cu capota ridicata deoarece i se terminase bateria de la atata "sunat". Am inchis frumos masina, iar cand am ajuns inapoi nu mai mergea sa o deschid din telecomanda, alti 3 tipi in jurul meu, aceelasi lucru, ori nu reuseau sa armeze masina din telecomanda ori sa o deschida. Am deschis-o din cheie, iar masina suna in continuu si singura rezolvare a fost sa o pornesc si am plecat la 50 de metri mai incolo, cu alarma sunand, si ce credeti? a mers fara probleme la 50 de metri mai incolo...deci e clar, cineva a bruiat sistemul de alarma.
scris de Anonim 17 February 2011 10:26
Cred ca ar trebui clarificat un lucru: interferenta (bruiajul) emis de emitatorul hotului (o simple telecomanda TV uneori) doar INTERFEREAZA semnalul emis de telecomanda masinii si astfel face ca receptorul din masina sa nu mai interpreteze corect comanda... nu are nimic de a face cu codurile acele unice generate. Altfel spus, hotul nu ar putea emite nici o comanda acceptata de receptorul masinii cu un dispozitiv impovizat intrucat nu detine codul unic generat de telecomanda originala a masinii. Apropo, si telecomenzile furnizate de producatorul masinii isi schimba codul, nu numai cele vandute separat de magazina dupa... interesanta "gaselnita" de marketing gasita de Darius (vezi articol). Asa ca fiti atenti daca masina s-a incuiat si asta e totul (cel putin in privinta acestui tip de furt)!!!
scris de Anonim 16 February 2011 11:57
mie mi s-a furat aparatul foto de pe bancheta din spate. am un audi a6 din 2005 si geamuri fumurii. eram in parcarea unui centru comercial din oras si am fost plecat aproximativ 30 minute. cand m-am intors, aparatul nu mai era. nici un geam spart, nicio urma de fortare a usii, nimic. singura explicatie care mi-am dat-o pana sa vad acest articol a fost ca cineva m-a pandit cand am iesit din masina si a vazut ca nu am inchis masina (nu cred ca mi s-a intamplat totusi vreodata sa nu blochez masina din telecomanda). coincidentele sunt mult prea mari si tind sa cred ca se poate sa fi fost pacalit de un astfel de sistem. imi pare foarte rau ca mi-au furat aparatul, mai ales ca era cadou de la prietena mea si valora undeva pe la 3000 lei. sunt o gramada de sisteme ingenioase pentru hoti si nu prea ai cum sa le faci fata, pana cand ajungi sa o patesti. asa ca...mare atentie.
scris de Anonim 16 February 2011 05:59
acelasi fenomen mi s-a intamplat in doua zone diferite din Timisoarei. incercam sa inchid masina din telecomanda si aceasta nimic, de am crezut ca mi s-a stricat sistemul de inchidere centralizata prin telecomanda. am inchis-o manual, mi-am rezolvat problemele, am deschis-o apoi tot din cheie si am plecat. surpriza a fost ca ajungand la firma in parcare sa rearmez din telecomanda si sa se inchida. concluzia mea a fost ca sunt zone unde frecventa telecomenzii poate fi bruiata de alte frecvente sau armonici ale acestora. sa nu uitam ca nu toate alarmele sunt pe frecvente inalte ci mai degraba pe frecvente libere la utilizare chiar si de amatori. poate ca nu ar fi rau ca aceste locatii sa fie samnalate la ANCOM pentru a analiza spectrul de frecventa si a identifica perturbatorul. de azi nu mai exclud nici posibilitatea clonarii frecventelor de catre cei rau voitori in scop de frauda.
scris de Anonim 16 February 2011 04:15
Cum ramane cu un generator de semnal/bruiaj pe frecventele pe care le folosesc inchiderile centralizate si alarmele? Eventual un generator de spectru larg si putere mare astfel incat sa fie permanent bruiate frecventele si masina sa fie coplesita de zgomot astfel incat sa ramana deschisa. La asta nu v-ati gandit?
scris de Anonim 16 February 2011 03:31
nu poate decat sa ati bruieze semnalul,masina daca are imobilizator,sau chip in cheie nu o poate fura!de obicei la modelele vechi de masini apasand de 2 ori pe inchis apare acel semn de safty adica se ilumineaza stopurile..+ca se si aude cand cuiul sare pe inchis!dar...asta nu inseamna ca baietii nu sunt pusi pe ciordeala si de obcei te mai uiti daca sa inchis masina..asta este traim in RO!
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!