No SSO cookie

Analiza MP Turcia: Vettel... si restul lumii

voteaza
(0/ 0)
Analiza MP Turcia: Vettel... si restul lumii
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro analizeaza Marele Premiu de Formula 1 al Turciei, prezentand cateva dintre motivele pentru care Sebastian Vettel s-a impus din nou extrem de lejer si comentand si prestatiile celorlalti piloti de frunte.

 
 

Vettel este noul Schumacher. Cine-l poate opri pe Sebastian Vettel? Poate depasi tanarul german recordul lui Michael Schumacher? Cate pole-positionuri la rand poate lega pilotul Red Bull? Toate acestea sunt afirmatii sau intrebari care au aparut dupa primele trei curse ale sezonului 2011 din Formula 1 si care devin si mai de actualitate dupa cursa din Turcia, a patra a anului.

Masini.ro va propune o analiza a evolutiilor tuturor pilotilor importanti in Marele Premiu al Turciei, cu realizari si nerealizari si doua titluri ale etapei, acordate celui mai suprinzator pilot si celui mai slab pilot.

Sebastian Vettel

Deja nu mai sunt lucruri foarte multe de spus in privinta germanului. Fie ca ne place, fie ca nu, Formula 1 pare sa se indrepte cu pasi apasati spre o noua perioada de dominatie a unui pilot. Atunci cand pilotul Red Bull pierde o masina pe durata primelor antrenamente de vineri, nu participa deloc la sesiunea a doua de antrenamente si revine sambata si se impune in stilul in care a facut-o in calificari, pentru ca in cursa sa-si permita sa-si modifice si strategia din mers... nu putem spune decat no comment.

Nota masini.ro: 10

Mark Webber

Australianul are o mare problema. Oricat de bine ar merge, oricate fapte de vitejie ar face, oricate depasiri splendide ar reusi, nu va putea scapa niciodata de comparatia cu Vettel. Bunaoara, Webber a reusit, dupa China, o noua cursa buna spre foarte buna, in care i-a depasit superb atat pe Nico Rosberg, cat si pe Fernando Alonso, pentru a obtine un loc secund bun. Dar cum ramane cu Vettel, care are aceeasi masina si nici nu s-a sinchisit de de-a alde Rosberg sau Alonso...?

Nota masini.ro: 9

Fernando Alonso

Este trist pentru fostul dublu campion mondial ca a ajuns sa se bucure pentru un podium in stilul in care a facut-o dupa cursa din Turcia. Dar aceasta este situatia in acest moment pentru Ferrari, o echipa care a ajuns sa se zbata in mediocritate si sa concureze de la egal la egal cu Renault. Una peste alta, Alonso se poate declara fericit, in conditiile in care coechipierul lui a terminat unde a terminat si a avut si peste 30 de secunde in fata ambilor piloti McLaren.

Nota masini.ro: 9

Lewis Hamilton

Greu de spus ce s-a intamplat cu Hamilton si cu McLaren in Turcia. Dupa trei curse in care echipa britanica s-a apropiat progresiv de Red Bull si dupa victoria entuziasmanta in fata lui Vettel din China, sa ajungi sa te multumesti cu locurile patru si sase... Iar explicatiile lui Lewis nu fac decat sa ne uimeasca si mai tare. Pentru ca in conditiile unei curse cu mai multe depasiri decat tururi probabil, sa dai vina pe diferenta de peste 30 de secunde dintre tine si Alonso pe un duel cu Webber si unul cu Button este cel putin nedemn de un fost campion mondial.

Nota masini.ro: 5

Nico Rosberg

Inconstanta. Acesta este cuvantul de ordine la Mercedes GP, echipa care a avut pentru a doua cursa consecutiva sclipiri, dar care nu a reusit nici acum sa faca foarte multe. Greu de spus si aici cum de Rosberg a putut sa obtina al treilea timp in calificari, sa urce pe doi dupa start, dupa care sa ajunga la un moment dat chiar pe locul opt. Si colac peste pupaza, in ultima parte a cursei, cand germanul era cam singurul cu pneuri soft, acesta sa nici nu poata sa se apropie de Hamilton. Una peste alta, o cursa care incepuse stralucitor pentru Nico, dar care s-a incheiat cel mult mediocru.

Nota masini.ro: 6

Jenson Button

Ce-o fi fost in capul inginerilor de la McLaren care, dupa ce au vazut ce s-a intamplat in China cu Vettel si masinile Ferrari, au ales pentru Button o strategie cu o oprire mai putin decat toti ceilalti piloti importanti. Serios acum, in primele doua-trei curse, se mai accepta ezitari si erori tampite, mai ales avand in vedere ca s-au schimbat atatea lucruri in F1, dar deja din Turcia baietii care au ales trei opriri pentru Button ar trebui sa-si stranga bocceluta si sa se indrepte spre un alt sport mai linistit si mai fara presiune. Cat despre evolutia britanicului, nu sunt foarte multe de spus, acesta parand ca vrea cu tot dinadinsul sa nu iasa din umbra coechipierului sau, nici macar atunci cand acesta piloteaza prost.

Nota masini.ro: 5

Eroul etapei: Kamui Kobayashi. Japonezul de la Sauber nu s-a dezmintit nici de aceasta data si a demonstrat ca este unul din cei mai imprevizibili piloti care au calcat vreodata in Formula 1. Astfel, dupa ce a plecat ultimul in cursa( din vina si dupa greseala lui din calificari) si dupa ce a mai avut ceva probleme si in timpul cursei, niponul a reusit sa piloteze fantastic si sa termine pe zece, in fata unor nume( era sa zic mari) precum cele ale lui Felipe Massa si Michael Schumacher.

Clovnul etapei: Dupa o lupta bara la bara, eleron la eleron, titlul este castigat de Michael Schumacher, in dauna lui Felipe Massa. Practic, pentru fostul campion mondial, singura realizare e ca nu a terminat cu un tur in spatele lui Vettel. In rest, l-a incurcat si pe Vitaly Petrov, a fost ridiculizat si de Massa si a incheiat cu sapte pozitii mai jos decat coechipierul sau. Schumi, ne lasi si pe noi odata...?

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1240 :: 22.17MB