Tocmai cand credeam ca nu se poate mai bine, mai mult, mai clar, Sebastian Vettel ne lasa inca o data cu gura cascata si redefineste perfectiunea. Mai mult decat atat insa, germanul pare sa lanseze un mesaj clar in ceea ce priveste sezonul viitor, atunci cand, sa fim sinceri, speram cu totii ca superioritatea Red Bull sa fie intr-un fel sau altul stirbita.
Inaintea de a trece la analiza propriu-zisa a primei curse de Formula 1 organizata vreodata in India, sa nu uitam sa facem o mentiune speciala referitoare la organizatori, cei care au aratat ca ''Marele Circ'' poate fi primit frumos si altundeva decat in Europa.
1. Sebastian Vettel
Pole-position, cel mai rapid tur, victorie de cursa si toate tururile conduse. Si asta in conditiile in care Vettel, ca si ceilalti piloti, nu cunostea foarte bine noul circuit al Indiei... Mai e ceva de adaugat...?
Nota masini.ro: 100
2. Jenson Button
Pe un circuit care nu se pliaza neaparat capacitatilor si stilului sau si dupa o sesiune de calificari mai degraba ratata, Jenson Button a uimit din nou si a reusit mai mult decat s-ar fi asteptat oricine. I-a ''driblat'' rapid pe Alonso si Webber la start, a rezistat bine in fata australianului cat acesta a facut fata ritmului, dupa care a dat chiar impresia pentru vreo doua minute ca s-ar putea apropia de Vettel. Iar daca mai existau indoieli, acum este clar. Button este numarul doi in Formula 1 in acest moment!
Nota masini.ro: 9
3. Fernando Alonso
Spaniolul a ''ciugulit'' inca un podium intr-un an negru pentru Ferrari, dar nu a convins la fel cum a facut-o in alte curse. Masinile italiene au aratat mai bine ca oricand altadata in 2011 in India, iar impresia generala a fost ca fostul dublu campion mondial ar fi putut chiar mai mult decat ultima pozitie pe podium...
Nota masini.ro: 8
4. Mark Webber
Australianul a parut ca a venit in India cu lectiile nefacute, desi a avut doar de repetat litera ''a''. Pilotul Red Bull avea tot sprijinul lui Horner si Vettel pentru a castiga prima cursa din 2011 si nu avea de facut decat doua lucruri. Sa termine in primii trei calificarile pentru a se aseza chiar in spatele coechipierului sau, dupa care sa ramana in spatele acestuia imediat dupa start. Iar daca primul lucru l-a reusit mai mult din inertie, fiind greu chiar si pentru el sa obtina un timp mai prost cu cea mai buna masina de campionat, startul a fost din nou ratat... Si daca asta nu era suficient, Webber a mai cedat si in fata lui Alonso, chipurile din cauza uzurii pneurilor. Mda, am crede daca n-am mai fi auzit variatii ale aceleiasi scuze de 20 de ori in ultimele luni...
Nota masini.ro: 5
5. Michael Schumacher
Dupa o sesiune de calificari catastrofala, in care a prins doar locul 11, si in conditiile unui circuit care nu parea sa avantajeze masinile Mercedes, locul cinci este un rezultat imens pentru Schumi, cel care are inca sanse sa-l prinda pe Nico Rosberg in ierarhia generala a pilotilor. Si fie vorba intre noi, ar merita fostul multiplu campion mondial sa-l bata pe Nico, cel care a parut apatic si resemnat in atatea curse in 2011.
Nota masini.ro: 8
Eroul etapei: In lipsa de alti candidati, acordam titlul lui Vettel, cel care nu merita acest premiu dintr-un singur considerent. El nu mai este erou demult, incepand sa para mai mult supererou. Sau extraterestru. Sau galactic. Sau oricum din alta rasa decat de-alde Lewis Hamilton sau Felipe Massa.
Clovnul etapei: Lewis Massa si Felipe Hamilton, acesti circari ai ''Marelui Circ'', care insista sa ne intoxice saptamana de saptamana cu orgoliile lor meschine si cu aroganta lor nebazata pe nimic altceva decat propria imaginatie.
Nici macar nu ne mai intereseaza cine a fost vinovat de incidentul din aceasta duminica (amandoi, daca ne intrebati pe noi), pentru ca marea problema a celor doi nu este de fapt celalalt pilot, ci invidia fata de colegii lor de echipa care, cu acelasi ''material'' la dispozitie, fac mult mai multe decat ar putea face ei pe PlayStation sau alte simulatoare.
Ah, da, si un mesaj special pentru musiu ex-Scherzinger, cel care, la cateva zile dupa decesele a doi ''colegi de breasla'' s-a prezentat la cursa indiana cu o casca dedicata lui Bob Marley... Sa te fereasca sfantu' sa o mierlesti cu dragul tau de Felipe in brate si sa vina vreun pilot la urmatoarea cursa cu un banner in memoria lui Elvis!
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de carmenflorin 12 December 2011 13:09
no comment.....
scris de sims 30 November 2011 14:22
e nevoie si de clovni pe ici pe colo :)
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!