No SSO cookie

Analiza MP Germania: Sa dam Hamiltonului ce e al Hamiltonului

voteaza
(0/ 0)
Analiza MP Germania: Sa dam Hamiltonului ce e al Hamiltonului
Editoriale · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Masini.ro va propune o analiza a Marelui Premiu de Formula 1 al Germaniei, toti pilotii importanti primind note pentru evolutiile lor.

 
 

Cu alura unui actor de la Hollywood si de altfel inconjurat de vedete din lumea filmului si a muzicii americane, Lewis Hamilton incepe sa ne faca sa credem ca toarna un film in Formula 1. Astfel, dupa atatea si atatea curse nereusite, esuate si ratate, britanicul a renascut hollywoodian din propria cenusa si a lovit exact cand nu se mai astepta nimeni sa loveasca.

Ca a lovit n-ar fi nimic, pentru ca surprize s-au mai vazut in Marele Circ. Modul in care a lovit insa este unul care ne face sa ne scarpinam in cap si sa ne intrebam daca nu exista cineva care isi bate joc de noi. In continuare, o sa analizam evolutia lui Hamilton de la Nurburgring, dar si evolutiile celorlalti piloti fruntasi:

1. Lewis Hamilton

Calm, cerebral, sigur pe si de el, relaxat si chiar detasat in anumite momente, Hamilton a fost in Germania tot ce nu a fost o jumatate de sezon pana acum. Nu a facut giumbuslucuri iesite din comun, dar totusi a depasit, nu a fost genial, dar a fost ireprosabil si nu a gresit nimic. Sigur, masina l-a ajutat mult, ceea ce ne face sa credem ca Whitmarsh si ai lui au fost parte a scenariului, dar Lewis merita toate aplauzele si toate laudele dupa poate prima cursa din ultimul an in care a aratat ca are sange de campion.

Nota masini.ro: 10

2. Fernando Alonso

Spaniolul nu a fost nici el genial si nici nu a fost ireprosabil, precum Lewis, avand cel putin un moment in care a gresit. Cu toate acestea, sa pleci de pe pozitia a patra, in spatele ambilor piloti Red Bull, si sa reusesti sa-i invingi pe amandoi nu e putin lucru. Si in cazul lui, ca si in cazul lui Hamilton, putem vorbi de masina, care a mers foarte bine, dar asta nu scade nimic din meritele unui pilot care a inceput in genunchi clasamentul, dar care a ajuns acum sa se bucure pentru a treia clasare consecutiva pe unul din primele doua locuri.

Nota masini.ro: 9

3. Mark Webber

Fara dorinta de a jigni, pilotul australian ne lasa impresia ca este fie cel mai mare ghinionist din istoria acestui sport, fie un pilot deosebit de slab. Sa explicam putin. Webber declara dupa cursa din Germania ca masina a fost problema, ca a fost prea lenta si ca de aceea nu a putut sa faca fata celor de la Ferrari si McLaren. Bun, bun, dar daca e adevarata aceasta ipoteza, atunci cum ramane cu calificarile? Cum de Webber a putut sa fie cel mai rapid in calificari, pentru ca in ziua urmatoare, adica la 24 de ore distanta, sa fie net inferior lui Alonso si lui Hamilton? Or avea oare Whitmarsh si Domenicali baghete magice prin care au transformat masinile Ferrari si McLaren in armasari de rasa peste noapte? Posibil, nu zicem nu. Dar daca totusi nu e asa, putem cadea de acord ca Webber este unul din cei mai mincinosi candidati la titluri mondiale din istoria Formulei 1?

Nota masini.ro: 6

4. Sebastian Vettel

Germanul, exact ca Hamilton, a facut la Nurburgring tot ce nu a facut de la inceputul sezonului. A gafat, a parut depasit de situatie, a fost nervos, a fost emotionat, s-a pierdut si intr-un final a fost salvat de la rusinea de a incheia o cursa in spatele lui Felipe Massa de niste mecanici cu o iuteala de mana ametitoare. Nu stim daca e vorba de aroganta sau pur si simplu de scapari de moment, dar Vettel incepe sa lase impresia ca este apasat de presiunea de a conduce atat de clar campionatul mondial...

Nota masini.ro: 4

5. Felipe Massa

Tocmai cand ne pregateam sa spunem si noi ca brazilianul a aratat ca are ceva sange de campion in el, s-ai gasit mecanicii Ferrari sa-si dea cu stangul in dreptul... Cu toate acestea si in ciuda erorii de incepatori a baietilor cu pneurile de la scuderie, Massa va ramane cu satisfactia de a-l tine in spate multe tururi pe campionul mondial si de a nu-i da acestuia oportunitatea de a-l depasi. E putin, e adevarat, dar totusi e ceva...

Nota masini.ro: 7

6. Adrian Sutil

Daca podiumul de premiere pe care l-am pronosticat inainte de cursa din Germania l-am gresit asa cum nu am facut-o in intreg sezonul, Adrian Sutil e consolarea noastra care ne demonstreaza ca ne pricepem si noi cat de cat la Formula 1. Astfel, am prezis ca germanul va fi senzatia cursei de la Nurburgring si asa a fost. Pilotul de 28 de ani a fost precis, a fost sigur pe el si a demonstrat inca o data, daca mai era nevoie, ca Force India e o echipa mult prea mica pentru capacitatile sale. Ei, cine stie, timpul nu e inca pierdut, iar contractele lui Webber si Massa vor expira la finele acestui sezon.

Nota masini.ro: 9

Eroul etapei: Acordam acest titlu in egala masura castigatorului cursei, Lewis Hamilton si lui Adrian Sutil, pilotul Force India. Nu mai reluam motivele pentru care le oferim celor doi titlul, dar speram ca saptamana viitoare, in Ungaria, sa nu regretam laudele aduse britanicului si germanului.

Clovnul etapei: Nick Heidfeld, pilotul veteran al lui Renault, cel care a facut deranj chiar la el acasa, reusind sa provoace doua accidente in doar noua tururi, un palmares de care ar fi invidios pana si Hamilton. Inlocuitorul lui Robert Kubica ne face sa intelegem in ultimele saptamani de ce cu doar cateva luni in urma era somer, nefiind in stare nici macar sa prinda un loc de pilot de rezerva pe nicaieri...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Opel Corsa 1.0 TURBO ECOTEC MT6

    Oferind un raport calitate-preț excelent, Opel Corsa este un model practic și accesibil, cu un interior plăcut și cu o poziție dominantă pe lista scurtă a viitorilor cumpărători care aleg segmentul B.

  • Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Renault Megane GT TCe 205 AT7

    Un motor turbo pe benzină cu 205 CP, cutie de viteze în 7 trepte și dublu ambreiaj, padele și Launch Control, interior expresiv și sportiv cu tapițerie Alcantara și scaune sport, sistem de direcție pentru roțile din spate pentru a reduce subvirarea, alături de un preț de pornire de 22.100 Euro inclusiv TVA, pot fi secretele succesului în această nișă tot mai competitivă a hot hatch-urilor.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2504 :: 22.2MB