Mai mira pe cineva ca Sebastian Vettel a castigat o cursa de Formula 1 dupa ce a dominat-o de la un capat la altul? Ar trebui sa nu... Mai suprinde pe cineva ca germanul nu are nevoie de miza, de ambitii si de orgolii suplimentare pentru a da totul si a fi cel mai bun si mai rapid? In niciun caz!
Ce ar trebui sa ne mire insa si chiar sa ne rusineze este ca iar am fost fraieri... Iar am crezut ca McLaren a dat tonul revirimentului si a reusit in sfarsit sa gaseasca solutia de a-i contracara pe Red Bull, iar am crezut ca Vettel e om si ca e supus greselilor, sentimentelor si emotiilor si iar am asteptat ca cineva sa ne arate ca germanul este de batut.
Lucru care nu s-a intamplat si care nu se va intampla decat din an in Paste, atunci cand Jenson o sa mai aiba vrei sclipire sau baietii din spate de la Red Bull or sa mai faca un lant de erori...
Dar sa nu disperam si sa analizam cursa din aceasta duminica de la Yeongnam, cea care a pricinuit al zecelea episod al recitalului solo Sebastian Vettel 2011.
1. Sebastian Vettel
No comment!!!!!
Nota masini.ro: 10
2. Lewis Hamilton
Nu ne asteptam sa spunem asta pana la finele actualului sezon, dar britanicul ne-a impresionat. Pole-position desi in mod clar nu avea cea mai rapida masina si o evolutie suprinzator de matura si echilibrata in fata unui Mark Webber mereu in atac. Lewis a studiat parca evolutia defensiva a lui Schumacher din urma cu cateva curse, atunci cand chiar pilotul McLaren a fost ''victima'' si a dus-o pe aceasta la perfectiune timp de multe, multe tururi. N-a gresit, s-a concentrat mereu si a aratat ca inca mai poate...
Nota masini.ro: 9
3. Mark Webber
Paradoxal, cu toate ca nu a reusit depasirea pe care a incercat timp de zeci de tururi, australianul a avut una din cele mai bune evolutii ale sale din 2011. Mereu in ofensiva, punand presiune non-stop pe Hamilton, Webber a facut tot ce i-a stat in putinta pentru a-l provoca pe acesta sa greseasca. Ar fi putut risca mai mult? Probabil. Ar fi obtinut mai mult? Poate ca nu, asa ca Mark a fost si el aproape ireprosabil.
Nota masini.ro: 9
4. Jenson Button
Britanicul n-a mai stralucit asa cum o facuse in urma cu doar sapte zile si, cu toate ca a fost depasit net de coechipierul sau pe toata durata week-endului, evolutia sa a avut si reusite. A rezistat pe final in fata unui Fernando Alonso mai rapid decat el, si-a revenit bine dupa un start complet ratat si una peste alta a aratat din nou ca este matur si echilibrat, chiar si in una din zilele mai putin reusite.
Nota masini.ro: 7
5. Fernando Alonso
Intr-un set de conjuncturi care ar fi trebuit sa-l favorizeze, avand la dispozitie seturi soft si super soft, Fernando a suferit, pentru a cata oara?, din cauza strategiei prost alese de Ferrari. Cu toate acestea, spaniolul, care a facut o a doua jumatate de cursa foarte buna, a avut multe umbre in evolutia lui atat sambata, in calificari, cand a fost depasit de Felipe Massa, cat si duminica, in prima parte a cursei, atunci cand a fost tinut in loc de acelasi coechipier al sau. Fernando a fost chiar depasit la un moment dat de Vitaly Petrov, dar a avut noroc ca rusul sa greseasca la doar cateva secunde dupa...
Nota masini.ro: 6
6. Felipe Massa
Evolutie practic in oglinda fata de cea a coechipierului sau, dar incurajatoare una peste alta pentru brazilian. Felipe a avut o sesiune buna de calificari, un start extraordinar, saltand pe locul trei si o prima jumatate de cursa buna, in care a facut fata exemplar atacurilor lui Alonso. Ce s-a intamplat apoi... ei bine, nu mai este chiar incurajator pentru sud-american, cel care a parut sa sufere la capitolul ''conditie fizica'', sfarsind la zece secunde in spatele lui Fernando Alonso.
Nota masini.ro: 6
Eroul etapei: Jaime Alguersuari. Spaniolul de 21 de ani nu a parut sa se simta foarte bine in Asia, abandonand in Singapore si ocupand un modest loc 15 in Japonia. In Coreea de Sud, lucrurile au stat cu totul altfel pentru ''urmasul lui Vettel'', cel care a fost sclipitor pe alocuri si a reusit o depasire de senzatie in ultimul tur in fata lui Nico Rosberg. Cel mai bun rezultat al carierei, la egalitate cu cel din Italia din urma cu putina vreme, iar orizonturile se deschid din ce in ce mai mult pentru cel care parea in pericol la un moment dat de a fi dat afara de la Toro Rosso.
Clovnul etapei: Vitaly Petrov. Stiti vorba aia cu '' dupa ce ca nu prea esti inzestrat din punct de vedere intelectual, mai si semnalizezi''? Ei bine, cam asta a facut pilotul Renault, cel care dupa ce ca nu mai e capabil sa scoata puncte in doua curse legate, i-a mai provocat abandonul si saracului Michael Schumacher. Pilotul Renault deocamdata, pentru ca este greu de crezut ca Vitaly va mai putea fi preferat sezonul viitor in fata lui Robert Kubica, Bruno Senna sau Romain Grosjean...
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!