Incet, incet scapam de zapada dar dam de altceva. Dam de celebrele gropi romanesti care vor sa ne ofere senzatia ca facem off-road.
Daca nu aveti o masina cu astfel de capabilitati, e bine sa stiti ca veti vizita mecanicul destul de des. Iar acum cu toate schimbarile survenite in domeniul reparatiilor auto, va trebui sa platiti mult mai mult. Nu-i asa ce dulce e primavara care sta sa vina?
Intr-un fel zapada a fost buna la ceva; a acoperit gropile. La noi in tara doar asa vor fi date disparute gaurile din asfalt, ca sa stiti si voi. Degeaba exista contracte de milioane de euro cu firmele care se ocupa de intretinerea drumurilor, zapada le va da tot timpul clasa.
Probabil aceste firme se ghideaza dupa moto-ul: Noi lucram usor, voi o luati cu spor.
In fine, e sport national sa iei bani si sa faci o treaba de mantuiala, powered by Dorel.
Sfatul nostru:
Nu mai asteptati dupa Mos Craciun, gropile nu vor fi astupate ci doar destupate. Stiti doar ca traim in Romania, locul in care timpul sta in loc iar Dorel bea bere pe marginea drumului.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!