Alfa Romeo Mito a atins solul patriei noastre - in mod oficial- in Pipera-Tunari, langa Bucuresti. Gazda a fost circuitul Amckart.
La festivitate, pe langa oficialii AutoItalia -importatorul marcii Alfa Romeo- au luat parte reprezentantii celor mai importante publicatii auto.
Conferinta de presa a fost urmata de o proba la cald a doua versiuni Mito:
1.4 TJet - negru - condus de pilotul roman Mihai Leu
1.6 MJet - rosu - condus de Giancarlo Coia, membru al echipei de inginerie si design al Alfa Romeo si pilot de incercare pentru Alfa Romeo Mito
Dupa cateva tururi de acomodare, cei doi piloti au invitat ziaristii prezenti la bordul masinilor. Reprezentantii presei au avut de ales fie sa stea pe scaunul copilotului, fie sa piloteze ei insisi.
Eu am ales sa il tin pe Mihai Leu in dreapta mea, deoarece la baza avem aceeasi scoala de soferi -cea din Hunedoara- si ne-am "antrenat" pe acelasi "circuit"- serpentinele care duc la lacul Cincis.
Modelul pe benzina este extrem de zvelt si desi pare mic si inofensiv, este o adevarata bestie. E drept ca pentru a scoate monstrul din el, e de preferat sa lasi profesionistii sa-l conduca, asta a fost parerea unanima a presei prezente la spectacol.
Ploaia a ingreunat oarecum desfasurarea evenimentului, insa stabilitatea si coerenta masinilor pe circuit n-au avut catusi de putin de suferit.
Alfa Romeo Mit vine cu o premiera absoluta in domeniu: selectorul D.N.A. (Dynamic, Normal si All Weather). Astfel toti jurnalistii, care au incercat cele doua modele, au fost veritabili piloti deoarece... ne-a ajutat simtitor masina. In ciuda ploii si a circuitului ud. Evident ca si anvelopele Pirelli care "incalta" masinile au avut un cuvant greu de spus.
foto si text:
Corvin (Cristian Szilvassy)
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
scris de Anonim 14 May 2009 12:49
Felicitari !
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!