No SSO cookie

VW Aqua – conceptul de mâine

voteaza
(0/ 0)
VW Aqua – conceptul de mâine
Concepte · · 2 Comentarii
Nota utilizator
0.0

VW Aqua – trasportorul pe pernă de aer inventat de Yuhan Zhang.

 
 

Înainte să existe avioanele şi Tunelul de sub canalul Mânecii, singurul mod de a ajunge din Franţa în Marea Britanie era  cu feriboatul.

Cel mai mare dintre acestea a fost SNR4, un gigant de 300 de tone capabil să transporte 380 de pasageri şi 40 de masini la o viteză de 113 km / h. În anii 1950 şi '60, reviste cum ar fi Popular Science şi Popular Mechanics au prezis un viitor în care am fi mers cu toţii cu  aeroglisoare personale, accesibile. Din păcate, nu a fost să fie.

 

Acum, la 11 ani de la ultima cursă a lui  SNR4, când a fost pensionat, Yuhan Zhang, 21 de ani, absolvent de design industrial, a înviat conceptul de transportor personal pe pernă de aer, printr-un studiu numit Volkswagen Aqua.

Aceasta funcţionează cu  combustibil pe bază de hidrogen şi electric, are două locuri şi o trapă  stil submarin în spate pentru intrare şi  ieşire. Doar uita-te la ea! E ca un Vanair Vanguard  care a făcut sex cu  Audi RSQ şi acesta a fost rezultatul.

Priveşte galeria foto si prezentarea video pentru mai multe detalii.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (2)

scris de lilif

Poate fi mai mult o alegere pasionala decat una practica:D.

scris de Trianca

Da....asta deja nu mai e o simpla masina, asta e o nava spatiala!Noile concepte ma lasa fara cuvinte...suntem in stare sa inventam asa ceva, noi oamenii?Foarte tare!

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
1.0067 :: 22.2MB