No SSO cookie

Renault Megane Coupe - Ispasirea pacatelor

voteaza
(0/ 0)
Renault Megane Coupe - Ispasirea pacatelor
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ultimele incercari de design ale celor de la Renault nu au dat rezultatele scontate asa ca noua versiune de Megane nu trebuie doar sa-si depaseasca rivalele ci si sa repare imaginea zdruncinata a marcii.

 
 
Daca e sa ne luam dupa declaratiile lui Francois Leboine, omul responsabil de designul exterior, masina de serie va urma indeaproape linia acestui concept "Doar cateva lucruri vor fi schimbate, proportiile vor fi putin diferite dar linia generala va ramane aceeasi". Designul exterior e de data aceasta unul foarte reusit. Nu s-a mai pastrat nimic din aerul batranesc al Lagunei sau ciudat al vechiului Megane. Aerul general e unul minimalist, fara accesorii sau artificii inutile, redus la esente. In interior se regaseste acelasi aer minimalist. Fibra de carbon lacuita rosu, bordul si consola centrala au aspectul unei bucatarii de marca: de cea mai buna calitate, dar parca cam prea impersonala. Pornirea masinii e simpla: o deschizi cu un telefon Samsung, il inserezi in slot, apesi butonul de start si motorul a pornit. Totusi, in acest stadiu al conceptului nu s-a folosit antifonarea asa ca motorul se aude destul de tare. In ciuda acestui aspect, in interiorul masinii te simti ca si intr-o masina de curse. Raspunsul rapid, virajele perfecte pe care le ia si suspensia buna creaza o senzatie foarte placuta la condus. Sa speram ca masina de serie va semana cu acest concept superb si atunci cu siguranta ca Renault va intra intr-o noua epoca de prosperitate si prestigiu.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2778 :: 22.19MB