No SSO cookie

Range Rover-ul suprem porneste la drum...sau la apa?

voteaza
(0/ 0)
Range Rover-ul suprem porneste la drum...sau la apa?
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un concurs, 7 designeri de iachturi si un Range Rover au fost ingredientele necesare pentru a crea un adevarat hibrid, imbinarea suprema dintre uscat si apa!

 
 
Imaginea pe care o aveti un fata nu este ceva extras dintr-un univers fictional al vreunei benzi desenate, ori produsul imaginatiei unui copilas; el reprezinta in schimb unul dintre cele sapte proiecte care au luat nastere ca urmare a concursului organizat de Range Rover, in parteneriat cu Edmiston.

Tema concursului a fost ca, pornind de la un Range Rover, sa restilizeze si sa reactualizeze designul vehiculului 4x4, inspirandu-se din viata de zi cu zi si fara a tine cont de vreun buget.

Astfel, 7 temerari, care in viata de zi cu zi erau designeri de iahturi, s-au incumetat sa raspunda provocarii propuse de firma Range Rover, incepand lucrul la diverse versiuni si modele, care sa imbine utilitatea si versatilitatea vehiculului pe uscat, cu stilul si dinamismul prezent in ambarcatiunile luxoase cu care lucrau zi de zi.

Putem spune ca mucan lor nu a fost asa de grea pe cat s-ar crede, deoarece inca de la lansarea ultimului model Range Rover, vorbe, mai mult sau mai putin serioase, referitoare la asemanarea dintre interiorul masinii si cabina unui iaht, circulau de zor in lumea auto.

Dintre toate modelele participante la concurs, unul anume ne-a captat atentia in mod deosebit: designul decapotabil trimis de Terence Disdale; forma distinca a vehiculului fiind reminescenta cu cea a modelului Rolls-Royce Phantom Drophead coupe, iar decoratiunile, bazate pe tema centrala a utilizarii lemnului, completeaza fuziunea uscat-apa intr-o forma extrem de incantatoare ochilor.

Toate cele 7 proiecte vor fi dezvaluite in cadrul Show-ului de Iahting de la Monaco din acest an, si, cu toate ca modelel in sine nu vor fi prezente, cei care participa au optiunea de a face comanda la vehiculul dorit. Durata livrarii va fi intre trei si sase luni, iar preturile vor fi intre 200.000 si 812500 de euro, dar suntem siguri ca banii reprezinta ultima grija pentru cei ce chiar isi doresc o astfel de achizitie.

Drept incheiere, singura recomandare pe care o putem oferi este ca daca sunteti un mare amator de iahturi si de masini de teren si sunteti in cautarea acelui ceva care sa va diferentieze de publicul larg, ati face o mare greseala daca nu ati achizitiona una dintre aceste minunatii!

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0940 :: 17.78MB