No SSO cookie

Prototipul SEAT ALTEA FREETRACK

voteaza
(0/ 0)
Prototipul SEAT ALTEA FREETRACK
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mult asteptatul model 4x4 de la SEAT a sosit.

 
 

1.jpg
In acest an, SEAT a reusit din nou sa isi surprinda vizitatorii standului din cadrul Salonului Auto de la Geneva cu un prototip ce previzioneaza imaginea unui viitor model de serie: Altea Freetrack Prototype. Departe de a fi doar un exercitiu de stil produs de Centrul Tehnic din Martorell, conceptul SEAT dezvelit la Geneva prezinta in premiera elementele de stil si inovatiile tehnologice ce vor fi prezente in curand pe modelul de serie.

Altea Freetrack Prototype are un look agresiv, perfect adaptat caracterului aventuros, precum si linii dinamice si sportive ce reflecta caracterul marcii spaniole. Fiecare detaliu al interiorului se distinge prin eleganta. Datorita designului si materialelor folosite, prototipul Freetrack este gata sa ofere pasagerilor sai o calatorie de prima clasa. Prototipul Freetrack este mai inalt cu 185 mm decat modelul Altea XL. Datorita acestui lucru, unghurile de atac si degajare sunt excelente, la fel ca si unghiul de trecere. Aceste cifre, impreuna cu sistemul de tractiune integrala permanenta, fac din Freetrack Prototype un off-roader adevarat, sustinut de motorul 2.0 TFSI de 240 CP si de cutia de viteze manuala,
2.jpg
cu sase trepte. Acest lucru demonstreaza ca Altea Freetrack Prototype nu are doar un look sportiv, ci este un 4x4 sportiv autentic.

La interior gasim o asezare 2+2, cu scaune sportive tip scoica, care atrag imediat atentia. In plus, exista un spatiu de depozitare foarte practic situat intre scaunele din spate. Conceptul Multi Driving (MDC) este complet. Acest prototip reprezinta culminarea Conceptului Multi Driving SEAT (MDC) lansat acum patru ani prin intermediul conceptului Salsa si consolidat mai tarziu cu Salsa Emocion, ambele stand apoi la originea noi generatii de modele SEAT. Acest concept transforma MPV-ul traditional de la modelul de nisa familial intr-un automobil pentru orice teren cu linii sportive si aerodinamice, dar si cu un interior versatil, care poate satisface orice asteptari. Este un vehicul pentru nonconformisti, care ofera calitati suplimentare.

Folosirea Conceptului Multi Driving subliniaza faptul ca Freetrack Prototype este un model ce ofera spatiul si capacitatea de incarcare ale unui automobil de familie

3.jpg
impreuna cu tehnologia si capacitatile unui model 4x4, toate acestea fiind combinate cu performantele unui model sportiv si emotia SEAT.

Gata pentru orice

Altea Freetrack Prototype foloseste liniile modelului Altea XL. Totusi, o serie de modificari au fost incorporate pentru a adapta performantele noului model pentru teren accidentat.
Principala modificare este adoptarea unui sasiu cu o garda la sol de 310 mm. Altea Freetrack Prototype masoara 4.665 mm in total si ofera unghiuri de atac, degajare si trecere comparabile cu cele ale unui off-roader.

Latimea masinii a fost crescuta cu 60 mm, in principal pentru a adaposti impozantele anvelope 255/50 pentru teren mixt montate pe jante 8Jx19 inch.
Spoilerele au dimensiuni generoase pentru a sublinia natura robusta a modelului Freetrack Prototype. Acelasi lucru este valabil si pentru protectiile de plastic laterale intarite cu insertii de aluminiu, ce protejeaza caroseria impotriva loviturilor.

In partea frontala, spoilerul atrage atentia prin calandrul cu forme hexagonale, un element nou in gama SEAT. Spoilerul este rotunjit, fara margini, iar in partea inferioara inglobeaza doua proiectoare de ceata cu LED-uri in carcase de aluminiu. Farurile bi-xenon cu tehnologie AFS afiseaza cifra 4 in interiorul carcasei, subliniind caracterul off-road.

In spatele automobilului, elementul care atrage atentia este roata de rezerva prinsa de hayon si acoperita cu o carcasa de plastic, pe care este afisat logo-ul SEAT si 4x4. Portbagajul poate fi accesat dupa deschiderea suportului rotii de rezerva. Alte detalii in partea posterioara sunt cele doua evacuari de forma triunghiulara integrate in spoiler. Stopurile sunt acoperite cu geam clar. Atat evacuarile, cat si stopurile dau conceptului un aer sportiv distinct.

Privit din lateral, rotile impresionante de 19 inch ies in evidenta. Jantele au un design cu cinci spite duble prin care se pot admira discurile de frana si etrierele cu opt si patru pistoane. Un alt element de design il reprezinta protectiile de plastic localizate in partea de jos a portierelor. Acelasi tip de protectie il regasim si pe degajarile rotilor. Aceste elemente dau modelului un aspect de SUV, in timp ce farurile cu carcase de aluminiu adauga o tusa de eleganta.

Oglinzile retrovizoare sunt amplasate pe portiere si integreaza semnalizatoarele laterale.

Altea Freetrack Prototype a fost gandit pentru a permite explorarea in zone unde alte automobile nu pot ajunge. Modelul ofera un plafon panoramic din sticla pentru a permite o vedere de ansamblu, dar fara a permite incalzirea execesiva a habitaclului. Exclusiv pentru acest model exista sine de amplasare a unui suport pentru bagaje pe plafon. Altea Freetrack Prototype se diferentieaza de alte modele SEAT si prin faptul ca nu are o antena radio exterioara, aceasta fiind integrata in luneta.

Culoarea folosita pentru concept este un alb mat, care a fost dezvoltat exculsiv pentru acest prototip. Aceasta nuanta subliniaza caracterul deschis, pozitiv si afinitatea pentru natura a modelului Freetrack.

Emotia aventurii adevarate
Este evident faptul ca Altea Freetrack Prototype este un automobil de teren adevarat. Totusi, robustetea trenului de rulare si exteriorul sunt in contrast puternic cu interiorul, care a fost gandit sa asigure un maximum de confort. Bucura-te de explorarea naturii si de aventura fara a fi nevoit sa compromiti confortul.

Tapiteria din piele in doua tonuri de maro si alb produce un nivel ridicat de eleganta si luminozitate in interiorul vehicului. Acest aspect este amplificat si de plafonul din sticla. Scaunele individuale intaresc robustetea exterioara si sunt gandite pentru a oferi ocupantilor un sentiment de siguranta, mai ales datorita sustinerii laterale excelente. Mai mult, intre locurile din spate exista un spatiu de depozitare.

Amplasarea 2+2 permite fiecarui pasager din Altea Freetrack Prototype sa aprecieze la maxim placerea de a calatori pe scaune individuale. Fiecare scaun este un micro-habitat personal al celui care il ocupa.

O atentie speciala a fost data plansei de bord, atat in ceea ce priveste designul, cat si pentru materialele folosite. Sectiunea celui de la volan este acoperita in piele maro inchis, in timp ce zona instrumentelor de bord este alba. Aceleasi nuante sunt folosite si pentru volan, care, pe langa piele maro si alba, are si insertii de aluminiu. Zona pasagerului este finisata in culori deschise, placute vizual, subliniind un interior de calitate. Consola centrala atrage atentia imediat. Doua afisaje concentreaza in partea superioara informatiile necesare pilotului, incluzand date pentru condusul off-road si informatii despre sistemul de climatizare in partea inferioara. Prizele de aer au un design nou exclusiv pentru Freetrack, cu un layout vertical in partea centrala a consolei si circular in laterale.

Plansa de bord este exclusiv desenata pentru acest model cu doua ceasuri in partea dreapta si un display multifuctional in stanga.Absenta unei planse pentru separarea portbagajului mareste senzatia de spatiu in interior. Portbagajul ofera in schimb o solutie inteligenta pentru imobilizarea bagajelor: o bara amplasata pe sine.

Motor de top
Altea Freetrack Prototype foloseste acelasi propulsor ca si noul Leon Cupra: 2.0 TFSI 240 CP. Acest motor ofera performante de top pentru orice tip de suprafata. Puterea motorului este transferata catre cele patru roti prin intermediul unui sistem Haldex cu conectare hydro-mecanica si control electronic, pentru ca forta de tractiune sa fie distribuita permanent intr-o maniera progresiva si precisa.

Altea Freetrack Prototype reprezinta solutia perfecta pentru oricine doreste sa exploreze cel mai dur teren accidentat impreuna cu toata familia, dar care isi doreste, de asemenea, un automobil performant, ce ii permite sa aprecieze placerea condusului pe sosea.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1271 :: 22.16MB