No SSO cookie

Proton R3 Satria - Performanta chilipir

voteaza
(0/ 0)
Proton R3 Satria - Performanta chilipir
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ati cautat dintotdeauna o masina care sa va ofere atat performante, cat si mila pentru buzunar? Cautarea s-a sfarsit!

 
 
Raspunsul cautarii "eterne" a consumatorilor, de a gasi o masina atat performanta cat si ieftina se materializeaza sub forma modelului Proton R3 Satria. Vehiculul, lansat de compania malaeziana, sustinuta si ajutata de Lotus, a fost conceput sa fie un rival, concurent serios in fata modelelor mult mult mai "pretentioase la buzunar", precum Ford Fiesta ST.

In ciuda detaliilor risipite si a zvonurilor ce abunda, ce pare sigur este faptul ca motorul va dezvolta mai mult decat 150 de CP (avand in vedere ca actualul model Satria GTI dezvolta 130 cu al sau motor de 1.6 litri) si ca masina va veni echipata cu suspenzii rigidizate, pentru manevrabilitate crescuta. De asemenea, din punct de vedere al infatisarii, masina va castiga cu siguranta teren datorita aspectului agresiv si a liniilor "rapide" ce alcatuiesc modelul.

Ramane de vazut care abordare se va dovedi a fi cu mai mult succes, zborul spre performanta a companiilor precum Ford care neglijeaza pretul, sau abordarea mai "discrete si mai sigura" oferita de masini precum Proton R3 Satria...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1572 :: 17.86MB