No SSO cookie

Model concept - Accent SR

voteaza
(0/ 0)
Model concept - Accent SR
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Deoarece noul Hyundai Accent va fi lansat in 2006, Hyundai Motor Company a decis efectuarea unei explorari detaliate a potentialului emotional, de inalta performanta si inalta tehnologie a noului model.

 
 
[poza1s] Rezultatul obtinut: Accent SR – un concept car rafinat, captivant si avangardist care ne permite sa aruncam o privire asupra fascinantelor posibilitati viitoare ale acestei clase. In calitate de concept car, modelul Accent SR joaca un rol semnificativ in demonstrarea de catre Hyundai a unei noi abordari a segmentului de piata de inalta performanta, neabordat inca de firma . Denumirea interna a automobilului este SR, iar sasiul, motorul si designul il situeaza fara echivoc in pozitia de varf de gama pe teritoriul clasei grand tourismo. Design exterior [poza2s] Accent SR masoara 4.035 mm (L), 1.745 mm (l) si 1.470 mm (h). Spoilerul fata integrat, ca si spoilerul de acoperis din partea din spate, impreuna cu elegantele spoilere laterale pentru praguri ii dau acestui model un aspect distins si practic. Multe idei creative au fost investite in modul caracteristic in care partea frontala imbina grila radiatorului, ansamblul farurilor, liniile laterale ferme si stalpii fata intr-o tinuta carismatica si puternica. Suspensia este joasa si iata, iar automobilul este dotat cu jante de 18 inci din aliaj si anvelope profilate 225/40R. Pasajele extinse ale rotilor din fata si din spate sunt unite de prin bandourile robuste, iar fantele de ventilatie laterale permit admisia aerului de racire prin pasajele rotilor din spate. [poza3s] Partea din spate, care imbina armonios linia spoilerului de acoperis cu partea superioara, rotunjita a hayonului, se remarca prin extensia pragurilor laterale joase unde se afla orificiile dedicate tevilor de esapament duble, ovale. Geamurile spate sunt amplasate mai sus pentru a se armoniza si a completa linia spoilerului spate, evocand unele din cele mai celebre automobile GT ale tuturor timpurilor. Rezultatul acestei conceptii: elemente atragatoare si moderne, echilibrate, usor agresive. Liniile clare si contururile extrem de concise sunt scoase in evidenta de vopseaua argintiu deschis a caroseriei, completata de blocurile optice din aluminiu, de forma cilindrica, cu sticla transparenta si rama neagra pentru partea din fata si spate. Design interior, caracteristicile sportive ale noului Accent SR sunt si mai mult puse in evidenta. Utilizarea ampla a finisajelor din aluminiu, metalizate, precum si a pielii naturale adauga un aer traditional atractivelor echipamente de inalta tehnologie. Scaunele sport tapitate cu piele, insertiile de pe usi si volanul sport imbracat in piele definesc stilul pentru sofer. Instrumentele sunt grupate in pozitie optima si iluminate din spate, asigurand vizibilitate si accesibilitate ideale pentru sofer. Pedalele si insertiile din aluminiu scot si mai mult in evidenta ambianta sportiva prin excelenta. Plansa de bord curbata include un ecran integrat de 8 inci si trei porturi USB 2.0 pentru utilizarea echipamentelor multimedia. Iluminatul consolei centrale si al plansei este modulat prin utilizarea de materiale negre foarte lucioase si mate. Comenzile de tip tactil activeaza geamurile electrice, oglinzile, scaunele etc. si sunt iluminate cu leduri pentru comoditate optima. Un sistem de airbag-uri complet introduce in premiera airbag-urile pentru cap la gama Accent. Rezultatul este un interior impresionant si complet armonizat, care va starni cu siguranta emotiile oricarui sofer impatimit. Sasiu / Grup motopropulsor Suspensia noului Accent, de tip MacPherson pentru partea din fata si noua suspensie spate cu bara de torsiune, a fost imbunatatita si rafinata pentru modelul Accent SR. Rezultatul il constituie un sasiu ce poate face fata cu usurinta cuplului si puterii maxime, nespecificate, dar mari, ale motorului Turbo 2.0 pentru care a fost proiectat automobilul. Transmisia este asigurata de cutia de viteze automata cu 5 trepte. Din punct de vedere tehnologic, automobilul utilizeaza, intre alte inovatii, ESP, servodirectie actionata de motor (MDPS) si un sistem de monitorizare a presiunii anvelopelor (TPMS), care, aproape sigur, vor fi aplicate urmatoarei game de modele la diverse niveluri de dotare. Comentand noile tehnologii, seful echipei de Proiectare Avansata al Diviziei de Cercetare Proiectare al Hyundai-Kia, dl.Baek, spune: „Cu toate ca modelul Accent SR nu este destinat productiei de serie, diverse elemente isi vor gasi cu siguranta locul in dotarea urmatorului model Accent. Prin atentia deosebita pe care o acordam detaliilor, dar si pietei de automobile sport, Hyundai si-a demonstrat din nou dorinta de a explora pietele nisa. Accent SR poate fi privit atat ca un exercitiu de stil cat si ca un vector al viitoarei filozofii de marketing, tehnologii, design si perspective Hyundai. Acest spirit de totala deschidere a facut din Hyundai un producator de automobile recunoscut pe plan mondial, competentsi pregatit pentru a face fata provocarilor din orice sector al pietei.”

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1347 :: 17.77MB