No SSO cookie

Mini Crossover - 4x4 minion

voteaza
(0/ 0)
Mini Crossover - 4x4 minion
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

A aparut in sfarsit! Nu, nu ne referim la presupusa apocalipsa ci la primele imagini oficiale cu conceptul Crossover.

 
 
Se pare ca BMW e pus pe treaba si chiar are de gand sa aduca tractiunea integrala in gama Mini pana in 2010. Imaginile initiale ilustreaza viziunea marcii asupra viitoarei masini si, cum se stie ca BMW are obiceiul de a aduce foarte putine modificari conceptelor, ne putem astepta ca in momentul in care va iesi pe poarta showroom-urilor MiniCrossover sa arate aproape identic. Fiind cu aproximativ 15cm mai lata si mai lunga decat Clubman, Crossover e o masina in 5 usi dar cam acesta e punctul unde se opresc similaritatile dintre cele doua. Usa dreapta spate are un sistem de deschidere conventional in timp ce in stanga observam o portiera batanta, stil dubita. Totusi, sursele afirma ca s-ar putea ca in momentul lansarii ambele portiere sa se deschida in stilul clasic. Desi detaliile legate de propulsie nu au fost facute publice inca, ne putem astepta la acelasi motor aspirat 1.6L in 4 cilindri si, desigur, la tractiune integrala. E putin probabil ca Crossover sa fie folosit pe drumuri accidentate dar, avand o tinuta mai inalta, oferind mai mult spatiu si confort interior, ne vom delecta cu siguranta ochii observandu-le pe autostrazi si pe drumurile publice.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2733 :: 22.19MB