No SSO cookie

MINI Clubvan Concept: transport marfa in stilul MINI

voteaza
(0/ 0)
MINI Clubvan Concept: transport marfa in stilul MINI
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Primul prototip de acest gen in segmentul premium este totodata un van lifestyle compact pentru afaceri si timp liber.

 
 

Stilul "diferentiaza-te de multime" poate fi incredibil de practic - iar caracterul practic surprinzator de atractiv. Desi, aparent, profilurile intra in conflict, MINI Clubvan Concept le reuneste intr-un singur pachet, deschizand astfel drumul pentru un concept inovator care nu are echivalent in segmentul premium al automobilelor mici. Prototipul a fost dezvoltat pe baza MINI Clubman si are premiera mondiala programata la editia 2012 a Salonului Auto de la Geneva.

MINI Clubvan Concept combina placerea condusului pentru care MINI este renumit, cu o capacitate extinsa de transport. Astfel, experienta MINI isi va croi drum spre noi domenii ale vietii, caracterul distinctiv al marcii castigand mai multa popularitate in randul publicului-tinta care anterior nu reprezenta un obiectiv pentru MINI.

Sectiunea cargo acoperita, aflata in spatele scaunelor din fata, si geamurile laterale spate opace ale noului prototip il deosebesc de modelul MINI Clubman. MINI Clubvan Concept foloseste multitudinea de calitati pentru a deschide noi posibilitati de utilizare - pentru afaceri si pentru timpul liber. Acolo unde clientii, gama de produse sau mediul de operare ale unei afaceri necesita un anumit stil al masinilor, un model premium poate reprezenta solutia perfecta pentru livrari. Spre exemplu, o masina de genul MINI Clubvan Concept s-ar potrivi perfect in flota unui creator de moda, a proprietarului unei galerii de arta sau a unei firme de catering. Iar calitatile sale multilaterale il fac sa fie potrivit si pentru un fotograf care, pe timpul saptamanii, isi transporta camere, trepiede sau lumini - si echipamentul voluminos pentru sport si timp liber in weekend.

Cu multa naturalete, MINI Clubvan Concept utilizeaza magia combinarii unui caracter practic imbunatatit cu concentrarea stilului de viata bine echilibrat. Aceasta abilitate se bazeaza pe capacitatea impresionanta de adaptare care reprezinta una din mostenirile marcii MINI. in cazul versiuni clasice Mini, ideea de maximizare a capacitatii de incarcare a inceput inca din 1960, la numai un an dupa lansarea automobilului. Cu un ampatament mai lung cu 10 centimetri, compartiment cargo separat si usi spate divizate, Morris Mini Van a fost echipat perfect pentru utilizare comerciala. De asemenea a reprezentat baza pentru Morris Mini Traveller - model integral cu geamuri si cu patru locuri -, unul din predecesorii MINI Clubman, modelul de succes in prezent. Astfel, dupa mai bine de 50 de ani, MINI Clubvan Concept asista la repetarea istoriei - chiar daca intr-o maniera usor diferita.

Doua locuri, cinci usi, potential infinit de utilizare.

Limitarea masinii la doua locuri creeaza proprietarilor volumul de care au nevoie in fiecare zi, dar deschide si o dimensiune complet noua in ceea ce priveste potentialul de personalizare. Compartimentul cargo de la MINI Clubvan Concept intruchipeaza interpretarea noua a principiului utilizat la modelul clasic Mini: furnizarea nivelului maxim de spatiu interior cu cea mai mica amprenta posibila. Sectiunea cargo se intinde de la usile spate divizate pana la grila de separare din spatele celor doua scaune. Podeaua complet plana utilizeaza la maximum adancimea interiorului, iar acest lucru permite ca volumul de incarcare al prototipului sa depaseasca nivelul atins de MINI Clubman.

Sase inele de prindere, incastrate in podeaua compartimentului cargo, utilizeaza curele elastice pentru a fixa obiecte de diferite lungimi, inaltimi si latimi - fara riscul ca acestea sa alunece. Alaturi de acestea, grila de separare, care este fixata de caroseria masinii, asigura ca obiectele din compartimentul cargo nu ajung peste locurile din fata, chiar si in cazul unor franari violente. Sectiunea inferioara a partitiei este realizata din aluminiu solid, in timp ce partea superioara consta dintr-un grilaj in structura de fagure, din otel inoxidabil de culoare argintie. Peretii laterali si podeaua compartimentului cargo sunt tapitate cu stofa de calitate, de culoarea antracitului. Totodata, tapiteria antracit a acoperisului se extinde pe intreaga lungime a interiorului. Aceasta schema coloristica uniforma accentueaza caracterul veritabil, orientat spre utilitate, de care dispune MINI Clubvan Concept.

Ca si MINI Clubman, MINI Clubvan Concept este un automobil cu cinci usi. Doua usi in fata pentru conducator si pasagerul din fata, doua usi spate si „Club Door”, care ofera optiunea de incarcare si prin lateral.

Nivelul generos de spatiu de la bordul prototipului poate fi exploatat in maniere diverse. Utilizatorii comerciali vor fi deosebit de incantati sa descopere posibilitatile de configurare a compartimentului cargo in functie de nevoile individuale. De exemplu, sculele si bunurile pot fi stocate sigur si in ordine in sertare sau rafturi potrivite. Prizele de 12 V din zona spate a compartimentului cargo ofera o utilitate suplimentara.

Design exterior

Datorita utilitatii impresionante si stilului traditional al marcii, MINI Clubvan Concept are un caracter inconfundabil. Avand dimensiunile exterioare de la MINI Clubman si beneficiind de o capacitate marita de stocare, prototipul este primul model premium din segmentul vanurilor bazate pe automobile mici.

Modificarile de design orientate spre functionalitate nu au impact asupra proportiilor masinii si a limbajului de design emblematic MINI, dar ofera clientilor sansa de a combina cerintele utilizarii comerciale cu aprecierea stilului personal.

MINI Clubvan Concept este finisat exterior cu o culoare British Racing Green, care se extinde pana la acoperis, montantii C si capacele oglinzilor exterioare. in stilul unui automobil pentru transport marfa, geamurile laterale spate de la MINI Clubvan Concept sunt opace.

Suprafetele mari pe lateral ofera posibilitati extinse de personalizare, care scot in evidenta MINI Clubvan Concept. Pe geamurile laterale etanseizate se afla logoul unei companii de design cu sediul in Marea Britanie, tara unde se afla originile MINI. Datorita graficelor aplicate manual, automobilul are o amprenta personala.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2102 :: 22.19MB