No SSO cookie

Mercedes SLC Gullwing - Speculatii in toi

voteaza
(0/ 0)
Mercedes SLC Gullwing - Speculatii in toi
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Firma germana Mercedes a facut treaba buna, deocamdata, ascunzand aspectul final al modelului SLC Gullwing!

 
 
Cu toate ca nu este nici un secret faptul ca Mercedes lucreaza la o versiune noua de Gullwing, intitulata SLC Gullwing, si, cu toate ca diverse prototipuri au fost zarite pana acum, firma germana a reusit sa ascunda foarte bine aspectul final al modelului. Totusi, informatii exista cu privire la vehicul, in special in ceea ce priveste partea de motorizare. Astfel, modelul va fi dotat cu un motor AMG V8, de 6.2 litri, ce va dezvolta mai bine de 600 de CP, care ii vor permite sa atinga 100 de km/h in doar 3.7 secunde si o viteza maxima de peste 320 de km/h. Dezvaluirea oficiala este asteptata in cadrul Salonului Auto de la Geneva din 2010, un concept fiind afisat, probabil, la finele lui 2009. Mai mult, drept "cireasa de pe tort", firma Mercedes a anuntat ca se lucreaza actualmente si la o versiune roadster, proiectul purtand denumirea de cod "R197" si urmeaza sa fie dezvelit in cursul anului 2011. In final, cu toate ca mai avem de asteptat pana la lansarea oficiala, spiritele se incing deja in lumea auto si vor continua chiar si dupa dezvelire... *Galeria contine imagini digitale realizate de artisti pe baza informatiilor actuale si prototipurilor zarite

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1667 :: 17.86MB