No SSO cookie

Logan Steppe Concept: aventura, pur si simplu.

voteaza
(0/ 0)
Logan Steppe Concept: aventura, pur si simplu.
Concepte · · 1 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Pentru prima oară în istoria sa, Dacia dezvăluie la Salonul de la Geneva 2006 un show-car realizat de către Departamentul de Design Renault. Dezvoltat în jurul temei sporturilor de iarnă, acest show-car prefigurează o nouă versiune de caroserie Logan.

 
 
[poza1s] Logan Steppe Concept prezintă elemente de caroserie robuste. Jocul de culori exprimă o vocaţie convivială şi ludică iar materialele utilizate oferă ocupanţilor confort şi senzaţia de căldură. La acestea se adaugă un aspect de SUV, în care nici un detaliu nu este inutil, echipamente practice şi în acelaşi timp simplu de utilizat, precum şi un spaţiu interior şi o luminozitate excepţionale. Niciodată libertatea şi modularitatea nu au fost atât de accesibile. Echipat cu roţi de 17'', Logan Steppe Concept beneficiază de calităţi de robusteţe: bare paraşoc masive şi scut protector cu inserţii de vopsea metalizată. Calandrul şi întregul ansamblu al părţii frontale, derivate din cele ale modelului Logan, dobândesc un aspect mai atletic. Ştergătoarele de parbriz de tip "lamă suplă" şi farurile de tip xenon cu diode conferă Logan Steppe Concept un aspect modern. Discurile de frână echipate cu etriere de mari dimensiuni adaugă o tuşă de performanţă. [poza2s] « Aspectul şi modul în care au fost tratate materialele aminteşte atmosfera sporturilor de iarnă (schi, snowboard)”, explică Kenneth Melville, Director Design Gamă Internaţională în cadrul Renault. „Detaliile dau mai multă omogenitate farurilor şi accesoriilor vehiculului. Utilizarea diodelor cu xenon sporeşte eficacitatea farurilor adăugând şi o notă tehnologică”. [poza3s] Înalt de 1,78 m cu tot cu accesoriul pentru bagaje montat pe pavilion, Logan Steppe Concept dispune de proporţii echilibrate. Continuând stilul părţii frontale, baghetele laterale oferă protecţie la nivelul portierelor. Mânerele acestora din urmă sunt metalizate în timp ce în oglinzile retrovizoare sunt integrate lămpi de semnalizare. Nota de dinamism este accentuată de desenul geamurilor de custodă. Destinat echipamentelor pentru sporturile de iarnă, accesoriul de bagaje integrat în profilul pavilionului foloseşte aceleaşi materiale cu cele utilizate pentru bara paraşoc şi pentru mânerele portierelor. Partea din spate a Logan Steppe Concept sugerează un spaţiu interior excepţional. Accesul la portbagaj este uşurat de o comandă tactilă: o simplă apăsare permite deschiderea celor două portiere simetrice deasupra unui prag de încărcare aflat la o înălţime accesibilă. Geamurile, de mari dimensiuni (peste 3,3 m2 în total), asigură o luminozitate optimă în interior. Transparente, blocurile optice din spate, dotate cu lămpi cu diode, sunt integrate în ansamblul de protecţie care încadrează portierele laterale. [poza4s] Interiorul Logan Steppe Concept degajă o impresie de căldură şi de convivialitate la care contribuie combinaţia de piele de culoare deschisă şi de materiale « tehnice ». Scaunele, inspirate din cele de serie, oferă celor cinci ocupanţi tot confortul unei berline destinate călătoriilor lungi. Pasagerii din spate au la dispoziţie două ecrane video integrate în tetierele scaunelor frontale. Nimic mai potrivit pentru a urmări înregistrarea ultimelor performanţe de freestyle pe pârtie în timp ce unitatea MP3 te ajută să asculţi muzica dorită. Spaţiul de depozitare practicat în plafon permite aşezarea în siguranţă a numeroase accesorii. În spatele scaunelor, plase de reţinere oferă un loc ideal de păstrare a revistelor de actualitate sportivă sau auto. Bancheta spate fracţionabilă în proporţie1/3 2/3 oferă posibilităţi multiple de încărcare. Desenul planşei de bord degajă un aer sportiv. În partea de deasupra airbag-ului pentru pasager se distinge o amprentă de clăpar. [poza5s] Partea centrală a planşei reia temele de design şi materialele utilizate la exterior. Consola centrală, a cărei formă o evocă pe cea a unei pârtii de coborâre cu schiurile, încadrează maneta schimbătorului de viteze. La baza sa se află comanda frânei de parcare electrice. Toate comenzile (butoane de climatizare, aeratoare, mânerele portierelor, maneta schimbătorului de viteze) sunt concepute într-un spirit funcţional: foarte practic atunci când ne-am pus deja mănuşile înainte de a pleca spre staţiunea de schi! În spatele volanului cu 4 braţe şi airbag compact se disting contoarele de bord luminate cu diode. Acele indicatoare, care par suspendate în lumină, încadrează ecranul cu funcţii multiple. În Logan Steppe Concept, libertatea se regăseşte în cele mai mici detalii. Partea din spate a Logan Steppe Concept este dedicată relaxării. Odată deschise portierele te întâmpină o atmosferă calmă, liniştită. Este exact ceea ce ţi-ai putea dori la întoarcerea după o escapadă pe piscuri! Pentru a se relaxa, ocupanţii nu au decât să deplieze bancheta amovibilă. Ei vor putea apoi să se încălzească cu un ceai sau o cafea din recipientele termos plasate în suporturi speciale. Într-unul din numeroasele spaţii de depozitare practicate în interior se poate găsi o trusă tehnică: atunci când bancheta este echipată cu suportul său, pregătirea cu parafină a schiurilor sau snowboard-ului devine o simplă joacă... În spatele banchetei sunt prevăzute suporturi speciale pentru uscarea mănuşilor şi clăparilor uzi. O trusă completă de prim ajutor este situată în partea interioară a uneia dintre portiere. Cealaltă portieră găzduieşte un echipament video cu ecran de control: totul este pregătit pentru analiza fină a înregistrării cu erorile de parcurs pe pârtie. Odată ce bancheta este pliată, este suficient să se rabateze al doilea rând de scaune pentru ca ocupanţii să se poată relaxa pe suprafaţa plată astfel degajată. Cu o lungime de 4,47 metri şi beneficiind de un portbagaj modulabil, al cărui volum poate atinge 1,7 m3, Logan Steppe Concept îşi demonstrează din plin caracterul funcţional. Accesoriul pentru bagaje plasat deasupra pavilionului se integrează perfect în liniile vehiculului. Un deflector situat în prelungirea parbrizului asigură o protecţie perfectă a accesoriului faţă de intemperii sau solicitările aerodinamice. În cursul deplasării, fluxul de aer este canalizat din faţa vehiculului indiferent de viteza de rulare sau de echipamentul instalat. Adaptabil în funcţie de nevoie, accesoriul pentru bagaje este dedicat sporturilor de iarnă. Capacul cu deschidere asistată permite un acces direct la snowboard. Mânerul de închidere, a cărui formă este inspirată din cea a sistemelor de fixare a schiurilor, permite păstrarea planşei în cele mai sigure condiţii. În partea din faţă, încadrând deflectorul aerodinamic, două spoturi cu diode puternice, a căror acţionare este independentă de cea a farurilor, asigură la nevoie un plus de lumină pe şoseaua înzăpezită.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (1)

scris de Anonim

vai si amar de dacia si renaul si tot....nu se poate ceva mai bun in toate astea si alea ...nu e frumos sa isi bat jok de oamenii.......comunistilor :snake: :snake:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0774 :: 22.1MB