No SSO cookie

Lancia Delta HPE

voteaza
(0/ 0)
Lancia Delta HPE
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Cu ocazia editiei 63 a "Galeriei Internationale de Arta Cinematografica de la Venetia", desfasurata in aceste zile in Italia, a fost dezvaluit conceptul Delta HPE, care prefigureaza viitorul model Lancia. Automobilul exprima, intr-o interpretare ultramoderna, berlina sportiva si practica - shooting brake -, inspirat fiind de conceptul propus prin Lancia Beta HPE (poza3) in anii '70.

 
 

1.jpg
Dimensiunile sale, 4,50 metri lungime, 1,80 metri latime si 1,50 metri inaltime asigura un spatiu interior foarte generos, in special in zona posterioara, gratie si ampatamentului de 2,70 metri. Bancheta culisabila, cu spatarul a carui inclinatie este reglabila, permite extinderea capacitatii portbagajului ce porneste de la peste 400 de litri.

Traditia designului Lancia continua in directia solutiilor originale pentru caroserie. Plafonul de tip "flying bridge", luneta fara rama inferioara si calandrul cromat, creat in stilul marcii din anii 50, sustin eleganta distinctiva a conceptului, asemenea ornamentelor laterale cromate. Tehnologia avansata slujeste confortul prin intermediul a numeroase dispozitive, de la sistemul Blue& Me, bazat pe Windows Mobile, la instalatia audio Bose. Designul interior, opera Centrului de Stil Lancia, isi exprima valoarea prin materiale elegante si emotionante: alcantara, piele, lemn, crom.

Conceptul Delta HPE a fost gandit pentru a folosi o ampla gama de motoare pe benzina si diesel, toate supraalimentate si combinate cu transmisii in sase trepte, manuale sau robotizate. Puterea acestora variaza intre 120 si 200 cai-putere, tinuta de drum si placerea de a conduce fiind privilegiate de suspensiile gestionate electronic.

2.jpg
3.jpg


 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

  • Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Mazda 6 G192 AT6 Revolution Top

    Întregul comportament dinamic este bazat pe agilitate, stabilitate și precizie, oferind senzația plăcută de confort

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1052 :: 22.17MB