No SSO cookie

Hummer HX - Muschi fara plafon

voteaza
(0/ 0)
Hummer HX - Muschi fara plafon
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Mic, modular, agil. Niciodata nu v-ati gandit ca ati putea caracteriza un Hummer cu aceste cuvinte. Totusi se pare ca aceasta criza de identitate prin care trece compania a determinat-o sa se reorienteze.

 
 
La doar 4.3m HX e mai scurt chiar decat H3. Conceptul intrece totusi H3-ul in ceea ce priveste motorizarea fiind echipat cu un motor 3.6L V6 care poate dezvolta 304CP si 273Nm. Cutia de viteze aleasa a fost 6L50, automatica in 6 viteze iar transmisia este 4x4.

GM subliniaza faptul ca HX a fost conceput de o echipa de tineri designeri, lucru care se poate observa de la prima ochire. Desi e neidoielnic un Hummer, conceptul pare scos de pe campul de lupta al unui joc video lipsindu-i doar turela laser in spate. HX-ul ascunde si unele calitati care pot trece neobservabile ochiului profan: plafonul spate inspirat de la modelul Humvee poate fi indepartat. Plafonul central e demontabil si el, la fel ca si portierele.

In ceea ce priveste interiorul, e o interpretare minimalista a celui traditional. Scaunele au fost concepute ca fiind compacte si usoare. Aluminiul e materialul predominant oferind un aer modern.

Noi consideram conceptul unul destul de interesant, putand prefigura o masina care in perspectiva sa escaladeze multiple topuri.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.2686 :: 22.19MB