Motorul folosit este celebrul V12 de 260 CP, alimentat dual cu hidrogen
sau gazolina, care se gaseste si pe BMW Hydrogen 7. Cocpitul ergonomic,
asemanator celor de la avioanele de vanatoare dispune de 2 locuri
asezate in tandem, cupola de sticla se deschide vertical, iar in locul
volanului gasim doua joystick-uri care actioneaza prin intermediul
tehnologiei drive-by-wire. Alaturi de Vadho, Giugiaro a mai prezentat
la Geneva si D-Compact X-Over, concept dezvoltat impreuna cu cei de la
Daihatsu.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!