No SSO cookie

Ferrari - Recuperand teren pierdut?

voteaza
(0/ 0)
Ferrari - Recuperand teren pierdut?
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Desenele de azi ale unui designer rus ar putea sa se transforme in realitatea de maine...

 
 
Tendinte...oriunde am pasi, in orice domeniu economic ne-am uita, peste tot observam aparitia, disparitia, ascensiunea, decaderea unor tendinte, care tind sa dicteze, pe un anumit interval de timp, ceea ce este acceptat pozitiv de catre comunitate. Astfel, in industria masinilor de performanta, se observa aparitia unei tendinte de a produce si comercializa masini cu patru usi. Drept exemple, avem modelele Panamera, de la Porsche, Rapide, realizat de Aston Martin, vehiculul anuntat de producatorul suedez Koenigsegg si conceptul ce are sa isi faca debutul la Salonul Auto de la Paris, din partea firmei Lamborghini. Prin urmare, avand in vedere faptul ca asa de multe companii de lux adopta acest nou "trend", ramane intrebarea, ce fac "restul"?, grup din care face parte si prestigioasa firma italiana Ferrari. Asadar, chiar daca compania italiana nu a anuntat nimic cu privire la un model cu patru usi, cu exceptia vehiculului construit la comanda pentru sultanul din Brunei, iata ca un designer rus, pe nume Igor Krasnov, a realizat o serie de imagini digitale ce infatiseaza o astfel de masina. Dupa ce am vazut aceste imagini, putem spune ca nu ne-am mira ca, in cativa ani, modelul prezentat sa perinde voios pe strazile europene, si chiar mai departe...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio Iconic 1,5 dCi EDC

    Renault Clio a trecut prin mai multe modificări estetice de-a lungul timpului, acum fiind un model supermini șic, dar rafinat. Ca orice autoturism din acest segment este un model practic, suficient de mare pentru patru adulți și cu o capacitate de încărcare potrivită pentru o sesiune săptămânală de cumpărături.

  • Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Toyota Avensis Luxury 2.0 D-4D

    Dedicarea japonezilor către publicul european arată interesul acestora pentru o poziție cât mai bună a vânzărilor în segmentul D, o viziune foarte bine definită de către modelul actual al Avensis, care le garantează că își vor atinge scopul datorită numeroaselor modificări aduse automobilului pentru a îl aduce în zona modernă.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1997 :: 18.68MB