Asa cum scriam si la 11 mai, masina a fost dezvoltata de Aston Martin impreuna cu celebra casa de design auto Zagato pentru a celebra a 50-a aniversare a lui DB4GT Zagato. Drept platforma de baza a fost folosita cea a modelului V12 Vantage.
Intre acel moment si pana in prezent, cele doua companii au mai colaborat si la alte cateva proiecte, prinre care se numara V8 Vantage Zagato si DB7 Zagato.
V12 Zagato este un coupe cu doua usi si doua locuri, cu o caroserie din aluminiu prelucrat manual, un sasiu din aluminiu extrudat si un roll-cage dezvoltat si construit la comanda.
Sub capota de afla un motor V12 de 6 litri ce dezvolta 510 CP si 570 Nm, cuplat la o cutie de viteze secventiala cu sase rapoarte.
Masina dezvoltata de echipa condusa de Chris Porritt (seful proiectului One-77) este prezenta in aceste zile la Villa D’Este Concours d’Elegance, insa ea va participa si la Cursa de 4 ore VLN (28 mai) si la Cursa de 24 de ore (25-26 mai), ambele urmand sa se desfasoare pe circuitul de la Nurburgring.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!