No SSO cookie

CONCEPT CAR Trafic Deck`up

voteaza
(0/ 0)
CONCEPT CAR Trafic Deck`up
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Trafic Deck`up: un studiu plin de inovaţii

 
 
[poza1s]De la lansarea sa, la sfârşitul anului 2001, modelul Trafic îi inspiră continuu pe design-erii de la Renault. După Trafic Dataspace în 2001, concept dedicat transportului clientelei de afaceri, Renault prezintă la Salonul de la Bruxelles un nou concept-car consacrat timpului liber în mijlocul naturii şi aventurii. Trafic Deck`up aminteşte, de asemenea, în continuitatea altor două concepte Modus 2 şi Operandi, că utilul se poate conjuga foarte bine cu eleganţa şi confortul. Trafic Deck`up a fost imaginat şi apoi dezvoltat pe baza modelului Trafic, referinţă în segmentul furgoanelor compacte, vehicul ales în 2002 « International Van of the Year ». Cu acest vehicul «purtător de imagine », Renault îşi continuă studiile pe vehicule de agrement, studii începute cu Kangoo Break`up prezentat la Salonul Auto de la Paris în 2002. Trafic Deck`up, o alură de aventurier Trafic Deck`up păstrează la partea din faţă design-ul original al modelului Trafic, cu calandrul şi blocurile optice expresive. Trafic Deck`up rămâne totuşi un vehicul singular în ceea ce priveşte proporţiile generoase şi compacte deopotrivă. Mai scurt decât Trafic (ampatamentul a fost redus cu 80 mm), dar mai larg cu 21 mm, Deck`up exprimă putere şi robusteţe. Având o ţinută excelentă şi beneficiind de o linie echilibrată şi dimensiuni generoase, Trafic Deck`up evocă alura marilor pick-up-uri americane. Această impresie este, de altfel, întărită de consola spate a cărei dimensiune este redusă cu mai mult de 200 mm. Garda la sol supraînălţată , transmisia 4x4 permanentă şi roţile cu jante de aluminiu de 20 inci exprimă capacităţile acestui vehicul off-road. Motorizarea de 2,5 dCi 16V, dezvoltă o putere maximă de 99 kW (135 CP) la 3 500 tr/min, un veritabil «aventurier» pentru toate drumurile, capabil să facă faţă tuturor situaţiilor, graţie performanţelor înalte şi unei vivacităţi deosebite a motorului chiar de la regimurile cele mai joase. Trafic Deck`up, polivalentă prin excelenţă Inspirată de Kangoo Break`up, partea din spate a Trafic Deck`up este decupată pentru a oferi aceeaşi funcţionalitate ca şi un pick-up. De asemenea, acest concept-car dispune de o platformă deschisă de felul celor utilizate pentru safari-foto. Fotoreporterul dispune de o panoramă de 360 grade pentru a surprinde imagini inedite, aflându-se aproape de subiectul fotografiat. Această parte a pick-up-ului poate fi izolată de habitaclu prin intermediul unui panou din sticlă translucidă. Astfel, chiar în configuraţie închisă, habitaclul beneficiază de un maximum de luminozitate. La deschidere, panoul culisează în plafonul dublei cabine pentru a nu îngreuna accesul. Partea din spate este uşor accesibilă graţie unei uşi batante cu deschidere la 90 grade. Ea adăposteşte roata de rezervă pe care se poate vedea logo-ul Renault. În partea din faţă, marea cabină dublă este prevazută cu 4 locuri. Scaunul şoferului este fix, în timp ce restul scaunelor se poate roti la 180 grade. Cele două scaune din spate, montate pe şine tip Espace, culisează până la partea pick-up. O măsuţă centrală fixată pe două şine poate însoţi mişcările scaunelor spre partea din spate a vehiculului. Pasagerii pot astfel să-şi aranjeze spaţiul interior după cum doresc: cu faţa sau cu spatele la direcţia de mers, faţă în faţă, la adăpostul sau la exteriorul cabinei. În plus, două strapontine laterale, dispuse în partea pick-up, permit primirea mai multor pasageri. Vehicul adaptabil oricărui tip de drum, Trafic Deck`up este gândit ca la interior spaţiul să fie modulabil şi să poată răspunde oricărei funcţionalităţi. Vehicul familial, dar şi pick-up, Trafic Deck`up nu seamănă cu nici un alt model din categoria sa. Un interior high-tech Trafic Deck`up este deopotrivă original atât în privinţa formelor, cât şi a detaliilor. Uşile cu deschidere asimetrică sunt un exemplu: dacă partea şoferului dispune de uşi clasice, partea opusă dispune de un ingenios sistem cu deschidere antagonică. Combinat cu absenţa stâlpului din mijloc, acest lucru uşurează accesul la partea din spate, ca şi la platforma pick-up. Încărcarea bagajelor este, de asemenea, mult simplificată. Interiorul Trafic Deck`up este high-tech, dar uşor de utilizat. Ecranul Carminat îşi găseşte în mod natural locul în centrul generoasei planşe de bord bej deschis în armonie cu caroseria. Podeaua de aluminiu, combinată cu ţesătura imprimată a scaunelor, dau vehiculului un aspect de modernitate. Ca şi în cazul altor vehicule concept-car Renault, Trafic Deck-up reuşeşte să pună laolaltă tehnologia, funcţionalitatea, estetica. Fişa tehnică Motorizare 2,5 dCi 16V (135 CP, 99 kW) Cutie de viteză Manuală cu 6 trepte Frâne 4 discuri (320 mm diametru) Roţi Aluminiu 20 inci Pneuri Faţă : 255/55 R20 Pneuri Spate : 255/55 R20 Echipament exterior Deschidere tip antagonic a uşilor laterale dreapta Echipament interior 3 scaune pivotante pe sine tip Espace Dimensiuni Lungime totală 4 600 mm Lăţime totală 1 925 mm Înălţime 2 085 mm Ampatament 3 020 mm Consolă faţă 833 mm Consolă spate 747 mm

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Dacia Sandero Stepway

    Dacia Sandero Stepway

    În puține cuvinte Sandero Stepway poate fi caracterizat ca o mașină perfectă pentru cei nepretențioși, relativ robustă și fiabilă, care beneficiază de un aspect veritabil de crossover, această transformare a modelului supermini Sandero fiind realizată cu succes.

  • Mazda MX-5 Revolution MT6

    Mazda MX-5 Revolution MT6

    MX-5 vă captivează încă din primele secunde de condus și vă face să treceți peste orice considerent logic sau practic legat de ce anume v-ați dori de la un automobil

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1108 :: 18.67MB