No SSO cookie

Citroen C-Cactus – Consumul mic dus la extrema!

voteaza
(0/ 0)
Citroen C-Cactus – Consumul mic dus la extrema!
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Citroen impinge grija fata de mediu si consumul de combustibil spre noi limite cu acest concept dezvaluit la salonul auto de la Frankfurt.

 
 
Dovada ca cei de la Citroen nu sunt lipsiti de inspiratie o face acest C-Cactus care, asa cum numele o atesta, "se satura” cu foarte putin combustibil. Motorul hibrid are o capacitate cilindrica de 1.4l si dezvolta 70CP insotit fiind si de un motor electric de 30CP care se pune in functiune atunci cand este nevoie de el. Senzational este faptul ca elimina doar 78g/km de CO2, cantitate minuscula avand in vedere puterea de care dispune masina. Desi costul a fost mereu problema masinilor hibride se pare ca Citroen a reusit sa gaseasca o rezolvare utilizand tehnici inovatoare de constructie care fac ca aceasta masina sa coste la fel de mult ca si masinile de serie. Cea mai mare parte a masinii e construita din materiale reciclabile iar habitaclul a necesitat doar 200piese, cam jumatate fata de o masina normala. Chiar daca se face rabat la piese, comfortul si aspectul nu sufera deloc interiorul avand un aer futurist, minimalist. Consola centrala, considerata nenecesara, a fost eliminata majoritatea controalelor fiind transmutate pe volanul care devine astfel "multi-multi-functional”. Un sistem MP3 portabil este integrat in cheia de contact iar sistemul de navigatie e reprezentat de ecranul touch-screen localizat in partea centrala. Masina se bucura si de un plafon panoramic, aer conditionat si 2 difuzoare. Citroen C-Cactus are o personalitate unica, este atragator si modern cu formele sale simple si liniile curbate. Se observa ca atentia designerilor a fost indreptata in special spre simplitate ceea ce a dus la un design foarte "inteligent”. Farurile confera masinii un aer incitant avand o forma rotuna si usor inclinata. Deasupra farurilor se afla o supapa de admisie a aerului care pe langa faptul ca ajuta la aerisirea componentelor da si un aer sportiv, energic masinii. Ampatamentul inalt si jantele de 21inch subliniaza si ele aspectul sportiv chiar daca masina e orientata spre consum redus si grija fata de mediu. Per ansamblu aerul masinii este unul tineresc, original si credem noi inspirat ales. Desi criza actuala a petrolului "gatuie” majoritatea masinilor din zilele noastre se pare ca Citroen a reusit sa creeze un model care sa se multumeasca cu putin si care va incanta cu siguranta cumparatorii ingroziti de pretul mereu in crestere al combustibililor.

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1976 :: 22.18MB