No SSO cookie

BMW X5 - "Verdele" de sub capota!

voteaza
(0/ 0)
BMW X5 -
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Ceata s-a risipit din jurul fratelui hibrid al SUV-ului de succes, X5!

 
 
Cu siguranta pentru firma germana BMW, "X" este litera de capatai a lunii, fapt cimentat de ultima dezvaluire a companiei in cadrul Salonului de la Geneva, inovatorul hibrid benzina-electric al celui mai de succes si, poluant de altfel, Suv, modelul X5. Desi, din punct de vedere estetic, nu se diferentiaza prea mult de actualul model de serie, cu exceptia proeminentei in forma de "cocoasa" de pe capota. Adevaratele schimbari radicale se gasesc sub capota, prin propulsia hibrida de care dispune vehiculul, anume motorul pe benzina este ajutat de unul electric de 20 de CP, conectat la cutia de transmisie, aceasta combinatie reuseste atat sa mentina hibridul la acelasi nivel de performanta cu modelul clasic, avand un timp de accelerare de la 0 la 100 km/h de 8.9 secunde, cat si sa ii ofere eficienta si economie extraordinara, de 22 km/l, respectiv 172 g/km de CO2, o cifra remarcabila pentru un SUV. Prin impletirea look-ului care i-a asigurat succesul originalului X5 cu eficienta si performantele extraordinare oferite de propulsia hibrida, vehiculul va deveni un "popas" frecvent pentru clienti din lumea intreaga...

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1451 :: 22.19MB