No SSO cookie

SEAT Tribu: conceptul viitorului

voteaza
(0/ 0)
SEAT Tribu: conceptul viitorului
Concepte · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Premiera mondiala la IAA: un SUV ce previzoneaza forma viitoarelor modele SEAT Prezentarea modelului Ibiza "ECOMOTIVE", cu emisii mai mici de 100 g/km de CO2 Prima prezentare Altea freetrack 2.0 TDI 140 CP 2WD

 
 
1.jpg
La Salonul Auto de la Frankfurt ce se desfasoara intre 11 si 23 septembrie, SEAT va demonstra inca o data talentul creativ de care a dat dovada. In premiera mondiala va fi dezvaluit noul concept SUV boteazt Tribu, primul model desenat integral de directorul de design SEAT Luc Donckerwolke de cand acesta s-a alaturat marcii spaniole. Nu este greu de imaginat ca acest concept previzioneaza designul viitoarelor modele SEAT. Noul Tribu anunta o evolutie a temelor de design curent Foloseste detalii ca linia dinamica care a fost inaugurata pe actuala generatie. Dar in afara de acest trademark, totul este diferit. Silueta a fost transformata cu
2.jpg
linii drepte in timp ce imaginea transmite putere, calitate si dinamism. La fel ca si conceptul SEAT Salsa din 2000, noul model anunta un noi val de noutati.

Imagine puternica

Noul Tribu este un SUV adevarat. Garda la sol si tractiunea integrala fac din el un automobil pentru orice suprafata, dar este compact, cu trei usi si roti impresionante de aliaj de 20 inch. Spoilerul spate proieminent si linia dinamica sublinieaza, insa, caracterul dinamic si sportiv. Linia dinamica, care este scoasa in evidenta mai
3.jpg
mult decat pe modelele de generatie anterioara, amplifica si asigura imaginea vehicului. Aceasta incepe in partea din fata a masinii arcuita ca o spranceana deasupra farului si urmeaza apoi lateralul automobilului pana peste aripa spate. Noua generatie de modele SEAT va fi recunoscuta fara indoiala dintr-o singura privire.

Restul este insa diferit la Tribu.

Noua forma trapeziodala a farurilor, calandrului si a prizelor de aer si noul design al plasei de
4.jpg
peste grilei radiatorului cu hexagoane elongate dau o imagine puternica si temperamentala noului Tribu. Privit din fata, parbrizul se extinde peste capota compacta in partea din fata a masinii, devenind un plafon panoramic ce permite luminii sa inunde interiorul - ideal pentru a admira peisajul in timp ce conduci.

 In spate, stopurile sunt absente. Sunt ascunse privirii de hayonul de sticla si devin vizibile doar cand acestea sunt aprinse la franare, semnalizare sau ca lumini de pozitie. Probabil dotarea care va atrage atentia instant sunt impresionantele jante din aliaj de 20 inch, dotate cu anvelope 255/50. Jantele sunt ornate cu forme trapezoidale ce reflecta tema designul puternic ce se regaseste orinde la acest concept.

In interior, Tribu are un layout cu patru locuri. Locurile din fata sunt scaune profilate cu centuri de siguranta incorporate. In plus, fiecare are circuite de incalzire independente integrate atat pentru locurile din fata cat si cele din spate. Scaunele din spate pot fi pliate pentru a mari capacitatea de incarcare si sunt separate de o zona care poate fi folosita pe post de cotiera sau suport de pahar, plus un compartiment de depozitare integrat.

Tribu este dotat cu o inovatie tehnologica pe care o regasim in bord. Are patru display-uri TFT, un turometru si vitezometru ca sa asigure toate informatile necesare pentru un pilotaj sigur si confortabil. Trei din ecranele TFT afiseaza informatii diferite in functie de modul de condus ales: Urban, Sport sau Freerun. Noul Tribu ofera trei moduri de condus care poti fi selectate printr-o simpla apasare de buton. Numite Urban, Sport si Freerun, acestea modifica parametrii masinii (managementul motorului, suspensia, cutia de viteze, etc.) pentru a se adapta la mediul incojurator - oras, autostrasa sau offroad.

Noua Ibiza "ECOMOTIVE" - doar 99 g/km de CO2

Un alt debut important la Frankfurt apartine modelului SEAT Ibiza ECOMOTIVE, un exemplu clar al implicari SEAT in protectia mediului. Motorul 1.4 TDI de 80 CP reuseste sa reduca emisiile de dioxid de carbon la doar 99 g/km- o realizare remarcabila si un pas importat spre satisfacerea celor mai stricte norme de poluare ce vor fi impuse in viitorul apropiat. Ibiza ECOMOTIVE nu este doar un vehicul ecologic. Datorita modificarilor aduse deja eficientului motor TDI de 80CP si 1.4 litri, consumul de carburat a scazut la o medie de 3.8 litri pentru fiecare 100 km.

Aceste cifre impresionante au fost atinse prin adaugarea unui nou software sistemului electronic ECU iar emisiile au fost reduse si prin adaugarea unui filtru de particule. Mai mult, toate raportele cutiei de viteze au fost lungite. Automobilul este acum si mai aerodinamic. Coeficientul aerodinamic al modelului ECOMOTIVE a fost imbunatatit la un Cd 0.30 fata de Cd 0.315 al versiunii de baza. Noul model a fost dotat cu anvelope speciale Dunlop SP10A 165/70R14. Aceste pneuri au fost fabricate special pentru a reduce frecarea la rulaj.

Greutatea vehicului este un factor determinant in obtinerea unei cifre scazute pentru emisiile poluante. Intre 1.106 kg si 1.084 kg ECOMOTIVE isi mentine cifrele anuntate mai sus. Ibiza ECOMOTIVE ofera acelasi nivel de siguranta si confort ca orice alta Ibiza. In tarile unde va fi disponibila, lista de echipare va include ABS, tetiere ajustabile pe inaltime, airbaguri laterale, centuri de siguranta pretensionate, airbag pentru pasager decuplabil, inchidere centralizata cu telecomanda si geamuri electrice spate.

Lista dotarilor optionale este si ea bogata (standard pe anumite piete) si include ESP, aer conditionat, radio CD cu sase difuzoare, alarma volumerica, airbaguri cortina, cruise control, stergatoare de far, oglinzi electrice, faruri automate si scaune incalzite. Toate aceste sunt posibile fara a creste greutatea maxima a masinii si pastrand nivelul emisiilor la 99 g/km.

Gama SEAT completa la Frankfurt

Conceptul Tribu, noua Ibiza ECOMOTIVE si toata gama SEAT poate fi admirata la Salonul Auto de la Frankfurt. Un alt debut important in gama SEAT este versiunea cu tractiune pe doua roti a modelului Altea freetrack dotat cu motorul TDI de doi litri si 140 CP, debut ce coincide cu lansarea pe piata germana. Aceasta versiune foloseste acelasi look tot-teren ca si verisunile 2.0 TSI 200CP si 2.0 TDI 170 CP.

 

Cuvinte cheie:
SEAT | Tribu |
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0780 :: 22.1MB