“Suntem la finalul unui proces amplu de crestere
a marcii, binecunoscutul plan "Nueva SEAT", care a culminat cu
inaugurarea noului sediu central de la Matorell in vara acestui an.
Planurile de dezvoltare ale marcii includ trei lansari de modele
absolut noi in urmatorii patru ani, dintre care unul va fi lansat si in
Romania in toamna anului viitor.
In primele 10 luni ale 2006, cu 359.000 unitati vandute si cu o
crestere de 3.8%, SEAT confirma panta ascendenta pe care s-a inscris.
Aceasta evolutie este comparabila cu a celelorlalte marci ale grupului
Volkswagen AG.
Toate acestea sunt argumente importante care arata increderea pe care
grupul Volkswagen AG o are in dezvoltarea marcii SEAT, parte a Audi
Brand Grup si componenta care contribuie cu atributele emotionale in
cadrul Grupului VW”, a explicat Bogdan Militaru, directorul marcii SEAT
in Romania.
In Romania, reteaua SEAT cuprinde 18 centre auto, fiecare cu o
investitie minima de un milion de euro. Compania estimeaza ca va
incheia anul 2006 cu o cifra de afaceri de 45 milioane de euro, in timp
ce previziunile pentru 2007 sunt de aproximativ 53 milioane de euro.
Ceea ce reprezinta o crestere de 18%.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!