No SSO cookie

FILM : Un Audi pentru anul 2035

voteaza
(0/ 0)
FILM : Un Audi pentru anul 2035
Prezentari · · 4 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Un Audi pentru anul 2035: Audi RSQ Sports Coupe este vedetă de film alături de Will Smith în producţia "I, ROBOT"

 
 
[poza1s]Audi RSQ, concept car-ul creat special de producatorul german de automobile premium pentru filmul “I, ROBOT” , a fost prezentat pentru prima data publicului in data de 7 aprilie 2004, la Salonul International de Automobile de la New York. Pentru filmul "I, ROBOT", Audi Design a dezvoltat pentru prima oara in istorie un vehicul spectaculos, partener in film al eroului principal Will Smith – un detectiv al anului 2035, care solutioneaza un mister cu grave posibile consecinte asupra viitorului speciei umane. Twentieth Century Fox a prezentat filmul in premiera in Statele Unite in 16 iulie. [poza2s]Filmul utilizeaza inovatii spectaculoase in domeniul efectelor speciale pentru a aduce la viata o lume intreaga de roboti. Alex Proyas, regizorul filmului (din activitatea sa: Dark City, The Crow), ghideaza actiunea intr-o lume creata de renumitul autor de romane science fiction Isaac Asimov in cartea sa “I, ROBOT“. Masina spectaculoasa din film este un RSQ sport coupe, o interpretare vizionara a liniilor directoare de design Audi. Cel mai important lucru avut in vedere a fost acela ca, in ciuda caracteristicilor sale extreme, automobilul sa fie recunoscut ca un Audi veritabil. [poza3s]Spectatorii vor putea recunoaste in film grila radiatorului (“single-frame”), prezenta pe noile modele Audi. Audi RSQ include caracteristici speciale, sugerate de regizorul Alex Proyas. Masina sport cu motor median a departamentului de politie din film ruleaza printr-un Chicago al viitorului nu pe roti, ci pe sfere. Cele doua portiere sunt fixate in partea lor posterioara si se deschid in sus, pe principiul aripilor de fluturi. In plus fata de studiul RSQ, Audi a furnizat si automobile de serie care apar in scenele de trafic din film. [poza4s]Cu acest proiect, Audi deschide un nou capitol in activitatile de product placement. Anterior, creatorul german de masini premium a pus la dispozitia productiilor hollywoodiene automobile de serie. In anumite filme, cum ar fi “Mission Impossible II,” unele din modele au fost folosite chiar inainte de lansare. Cu "I, ROBOT" si dezvoltarea unui “automobil al viitorului” special pentru productia cinematografica, Audi se depaseste pe sine in ceea ce priveste activitatea de product placement. “Prezenta masinilor noastre in lucrari artistice sau de entertainment dupa criterii arbitrare [poza5s]nu intra in standardele Audi”, a spus Tim Miksche, responsabil pentru product placement. “Pentru noi conteaza cel mai mult orientarea strategica, iar prezenta masinilor noastre in filme este parte esentiala in comunicarea pe termen lung, in linie cu strategia Audi Brand Group.” Grupul Audi este atat de avansat in a plasa produsele in diverse studiouri de film, incat exista personal calificat responsabil pentru fiecare product placement. Audi a costruit o retea foarte buna la Hollywood. “Studiourile ne cunosc”, spune Miksche. “Pentru Audi, product placement a devenit o forma independenta de advertising, [poza6s](similara cu sponsorizarea”. Audi ramane fidel maximei “Nu platim pentru product placement. Oferim una sau mai multe masini pentru filmarea in sine, iar daca este necesar punem la dispoiztie si suportul tehnic sau logistic”, mai spune Miksche. Dintre colaborarile Audi cu productiile hollywoodiene pot fi enumerate: “Ronin” al lui John Frankenheimer, cu Jean Reno and Robert de Niro (1998), "The Insider" (1999) cu Russel Crowe, castigator al Premiului Oscar, “Mission Impossible II” (cu Tom Cruise, 2000), “The Mothman Prophecies” (cu Richard Gere, 2002), “About a Boy” cu Hugh Grant, 2002) [poza7s]•si “Legally Blond 2“ (2003) cu Reese Witherspoon. Cum a fost creat Audi RSQ pentru filmul “I, ROBOT” Sfere in loc de roti, usi cu deschidere fluture – insa fara indoiala, un Audi de neconfundat •In doar 10 saptamani inginerii de la Audi Design au creat aceasta masina sport, special pentru rolul lui Will Smith A fi posibil sa creezi liber, fara constrangerile tehnicii este visul oricarui designer de automobile. Ce poate fi mai interesant pentru un designer decat sa aiba sansa sa dezvolte un coupe futurist, care sa fie condus de un star de la Hollywood intr-unul dintre filmele de senzatie ale anului?[poza8s] Audi Design a fost contactat pentru a participa la realizarea filmului “I, ROBOT” cu un model de senzatie – RSQ, prima masina construita vreodata de producatorul german de autovehicule premium cu unica destinatie de a participa intr-un film. Directorul filmului - Alex Proyas a fost atras in mod deosebit de catre studiul Audi Nuvolari Quattro, prezentat publicului in 2003. I-a placut in special limbajul de design a marcii cu cele 4 inele si asa a decis sa propuna reprezentantilor Audi colaborarea pentru film. [poza9s]La inceputul lunii aprilie 2003, Tim Miksche, Responsabilul pentru Product Placement de la AUDI AG si Martin Ertl, Seful de Design Audi au zburat la Vancouver, Canada, unde erau in desfasurare pregatirile pentru studiourile de filmare. 24 de ore mai tarziu Audi castigase contractul, in defavoarea altor producatori auto care au participat cu propuneri. Decizia a fost bazata pe conceptul general al vehiculului. Din acest moment, nu a mai existat vreo clipa de odihna. Doua zile mai tarziu, Audi RSQ era finalizat pe hartie. In urmatoarele patru saptamani se discutau deja detaliile tehnice. [poza10s]Durata producerii Audi RSQ a fost de doar 10 saptamani, cu munca asidua a designerilor, inginerilor si tehnicienilor Audi. Rezultatul final este o sculptura plata in aparenta, lata si amenintator de agresiva pe strazile din Chicago 2035. Fibrele de sticla laminate si vopseaua argintie creeaza asa-numitul efect de plutire. Cu alte cuvinte, la expunere in lumina puternica, caroseria argintie capata reflexe aurii. Interiorul Audi RSQ a fost redus la elementele esentiale pentru condus. Will Smith este asezat la volan ca si cum ar fi in cockpit-ul unei nave. Consola centrala inconjura corpul conducatorului auto, ascuns in scaunul pe care[poza11s] pilotii profesionisti pot doar sa si-l imagineze. Volanul este un alt element care intareste analogia cu prezenta intr-o nava spatiala; are senzori care il plaseaza la indemana pilotului dupa ce acesta s-a asezat in scaun. Vederea din cockpit este panoramica, avand accesibilitate pana la plafon. Masina este ghidata cu usurinta datorita sistemului MMI specific Audi (Multi Media Interface). In ciuda aparentei futuriste al lui RSQ, conditia a fost ca ADN-ul de design al marcii sa fie inca recunoscut ca apartinand Audi. Walter de´Silva, Seful de Design al Audi Brand Group, a impus echipei sale: “Aveti libertatea sa folositi cele mai creative idei, insa nu uitati ca trebuie sa rezulte un Audi.” Si rezultatul demonstreaza aceasta. [poza12s] [poza13d]

 

Cuvinte cheie:
Urmareste masini.ro pe:
Comentarii (4)

scris de Anonim

L-am vazut in realitate. E mortala masina. In Germania sunt birourile principale Audi. Au un muzeu. Acolo este expusa masina are roti, dar masina sta suspendata pe patru tije. Cand porneste coboara rotile. Ce mai, merita vazut ;-)

scris de Anonim

frumos cel mai frumos

scris de Anonim

cum poate merge o asemenea masina,dak nu i se vad rotile...are asa cva????? :-)

scris de Anonim

cea mai tare masina din lume ,poae sa si zboare .Fantastic.degeaba zic cei de la firma Ferrari ca eu sint ce i mai buni ,din contra Audi este.Si daca nu o pot dovedi eu prin scris o pot dovedi ei,cu masina. :coolhmm:

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Opel Grandland X 1.6 CDTI Innovation MT6

    Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări

  • TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    TEST DRIVE: Mercedes-Benz E 220d 4M All-Terrain

    Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.0580 :: 17.77MB