No SSO cookie

CALITATE PRIN SIMPLITATE!

Nota generala: 5/5

AUDI 80 1.8 CL GL CARBURATIE

Motor 1.8 CL GL carburatie
Intretinere

Comfort

Performanta

Siguranta

Consum

An fabricatiei 1985
Km parcursi 40000
 

Opinie generala

Pozitia la condus este foarte joasa contrar curentului de acum "tractoricesc" : cu cat mai inalt cu atat mai bine! Fiind mai aproape de asfalt senzatia de viteza este mai profunda, caroseria are si tinuta de drum care pare ca de la 90km/h in sus se lipeste mai mult de asfalt iar viraje la 100 km/h par a fi luate pe linie de cale ferata. 90 de CP la 950 de kg sunt arhi-suficienti pentru tara fara autostrazi practic, iar cutia automata cu trei trepte este o bijuterie ptr. acele vremuri, nu reusesc sa inteleg nici acum cum sunt asezate treptele de sunt asa eficiente. Eu am mers cu maximul de 140 kmh pedala la acceleratie fiind la jumate insa nu am unde sa incerc mai mult si oricum nici nu vreau. Masina nu a avut niciodata problema la pornire, fie iarna la minus 17 grade fie motor cald porneste la prima cheie. Instalatie electrica simpla, eficienta curat lucrata n-am am avut niciodata imperfectiuni gen clipeste becul, mufa murdara contact imperfect. Fara servodirectie de care nici nu este nevoie, volanul diametru mare iar blocul motor ne fiind greu sa apese pe roti se poate manevra masina cu podul palmei intocmai ca la servodirectie. Are doar servofrana extrem de aficienta, masina ingheata la jumatatea cursei pedalei de frana. Nota 10 ptr. sistemul de franare de acum 23 de ani! Fata disc ventilat spate tambur. Motor 1.8 litri 1781cmc carburatie componenta vw, pe atunci audi lucra sub aripa vw. Oricum modelul meu este mai ciudat si mai rar in sensul ca-i cu 2 usi (dar nu coupe) are cutie automata si stopuri ca la Audi 100. Volanul si bordul tot gen 100 si nu 80 cred ca a fost modelul de productie scurta de tranzit la acel Audi 80 caruia i s-a spus "butoias". Masina este in elementul ei si ca si consum si ca si turatie la 100 km/h = 3200rot/min. Pe atunci Audi nu era o marca de lux ca acum, din contra, financiar erau cu un picior in groapa. Pretul acestui tip era in jur de 16.000-18.000 de DM. Piese de schimb gasesti orice doresti, pe calitati si preturi acceptabile zic eu. Recent am schimbat un stop spate stanga cu 200 de lei. Ca si minusuri, desigur cei 10 litri in oras la consum, si blocul optic, farurile mai precis nu dau lumina chiar potrivita, am incercat si cu becuri scumpe dar se pare ca reflectorul farului nu-i chiar eficace. Mai are o mica hiba care apare atunci cand o calci ciobaneste, la stopul urmator motorul da senzatie ca se opreste (fara a o face insa) sta la turatie mica. Dispare fenomenul dupa 10 minute de repaos. Noroc ca apare extrem de rar. Deh! varsta!

Service

Planetara, suspensii dar astea din cauza vechimi nu a calitati. Este un autoturism exceptional gandit si construit, simplu, fara procesoare, compresoare - turbo sau alte acareturi care adauga comfort/forta dar sunt elementele care se strica. Aceasta masina are motor-directie si frana dar fara nici cel mai mic rabat de la calitate, cele trei elemente sunt simple si perfect lucrate, cu mentiunea ca sistemul de franare (fara ABS) este extraordinar de eficace. Asa masini simple si fiabile nu se vor mai construi niciodata. Asa ar fi trebuit sa fie Loganul dar daca se construia la Ingolstadt nu la Mioveni...

 
Comentarii (1)

scris de Anonim

am si io unu merge brici sa vad si io ce masina merge cu 180km/h la ani astia si numai 90 cp

Pentru a comenta vă rugăm să vă autentificaţi sau să vă înregistraţi.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1018 :: 18.83MB