No SSO cookie

Peugeot la Salonul Auto de la Geneva

Peugeot la Salonul Auto de la Geneva

La standul din cadrul celei de-a 82-a editii a Salonului Auto de la Geneva, Peugeot dezvaluie, cu 5 premiere mondiale, piesa de rezistenta a ofensivei de produse din 2012: noul 208, reafirmandu-si pozitionarea de top, gratie progreselor tehnologice, oferite de cele trei modele diesel-electrice HYbrid4 (508 RXH, 3008 si 508), precum si de modelul 4008.

 
 

Printre cele 30 de vehicule de serie si concept-car-uri expuse pe cei aproximativ 2.700 m2 ai stand-ului Peugeot, cei 700.000 de vizitatori vor descoperi in spatiul dedicat modelului 208, nu mai putin de 10 versiuni reprezentative ale acestuia.

Dupa succesul istoric al predecesorilor sai- peste 15 milioane vehicule “seria 200” fabricate in 30 de ani- 208 reinventeaza dinamica segmentului sau, avand un singur tel: sa recastige pozitia de lider a acestui segment in Europa.

Pentru a dezvolta un vehicul atractiv, care sa vina in intampinarea exigentelor unei game largi de clienti, noul 208 a adoptat cele mai ambitioase specificatii dezvoltate vreodata de catre Marca pentru a creea un vehicul care produce un adevarat salt intre generatii.

208, “re-generarea”:

- Regenerare arhitecturala, aspect compact (lungime: 3.96m), greutate redusa (- 110kg in medie comparativ cu modelul 207) si spatiu pasageri marit,

- Regenerare stilistica, gratie noilor codurilor estetice si dinamismului celor doua variante de caroserie (3usi t 5usi),

- Regenerare ergonomica, caracterizata prin pozitionarea complet noua a instrumentelor de bord si a comenzilor, conectivitatea intuitiva a ecranului tactil si o ambianta interioara rafinata,

- Regenerare ecologica, oferita printr-o gama de zece motorizari extrem de prietenoase cu mediul si foarte economice, inclusiv o gama e-HDi extinsa si dezvoltarea unei familii noi de motoare pe benzina in trei cilindri,

- Reinventarea placerii de a conduce, gratie noii tinute de drum, ce reflecta intreaga expertiza a Marcii, alaturi de siguranta activa si pasiva de cel mai inalt nivel si functia inovatoare de Asistenta la Parcare.

Noul 208 va fi lansat la inceputul primaverii anului 2012; pentru anul 2013 se estimeaza un volum al vanzarilor mondiale de 550.000 unitati.

Alaturi de “premiera” modelului 208, Peugeot va dezvalui doua concept-car-uri la Geneva, o dovada clara a tendintei de dezvoltare a Marcii pe segmentul modelelor super-compacte: Conceptul XY si Conceptul GTi.

Pornind de la versiunea in 3-usi a modelului 208, cele doua concept-car-uri reflecta saltul dintre generatii realizat de noul model prin personalitati puternice, dar diferite: Conceptul XY se adreseaza populatiei din mediul urban care apreciaza unicitatea si rafinamentul, in timp ce Conceptul GTi reinventeaza o legenda.

Culorile propuse pentru caroseriile celor doua concept-car-uri folosesc un proces unic, perfect integrat in componentele stilistice si aerodinamice, rezultand o ambianta interioara extrem de bine integrata in design-ul general al modelului.

Tehnologia HYbrid4: inovatia Peugeot

Marca continua sa reduca emisiile de CO2 la vehiculele din gama sa: nivelul mediu al emisiilor modelelor Peugeot s-a situat la o valoare de 129g/km in 2011, asadar sub nivelul maxim de 130g/km impus de Comisia Europeana pentru 2015.

Politica Marcii de protejare a mediului se axeaza pe imbunatatirea continua a motoarelor cu combustie interna (obtinuta prin reducerea cilindreei si prin sistemele e-HDi Stop t Start). Marca propune o noua generatie de motoare si o noua gama de motorizari pe benzina EB (trei-cilindri de 1.0l si 1.2l), introdusa la noul 208.

Inovatia tehnologica Peugeot, un punct important al angajamentului Marcii fata de mediu, in contexul unei piete europene predominante diesel, consta in introducerea primei tehnologii diesel electric hibrid din lume- HYbrid4. Gratie trenului de rulare HYbrid4, Peugeot propune o gama ce ofera noi senzatii in materie de protectie fata de mediu si placere la condus, completate de multe alte virtuti. Hibridizarea propulsorului diesel de 2.0 HDi FAP163Cp care actioneaza rotile fata cu un motor electric de 37 Cp integrat in axul spate, ofera o noua placere a condusului, gratie tractiunii integrale, a unei puteri maxime de 200 Cp, a modului ‘ZEV’ (vehicul cu emisii zero) si a unui consum de carburant cu 35% mai mic comparativ cu un vehicul echipat cu motor cu combustie interna cu caracteristici similare.

Trei dintre modelele expuse la salonul de la Geneva fac dovada echiparii gamei cu motorizarea HYbrid4.

· 3008 HYbrid4, propus spre vanzare din luna Februarie;

· 508 RXH, lansat la scurt timp, este un alt model diesel-electric hibrid cu atribute prestigioase, combinate astfel incat sa ofere o perspectiva originala asupra segmentului de vehicule off-road, cu deosebite valente in materie de condus.

· Limuzina de clasa medie 508 HYbrid4, expusa in premiera mondiala la Geneva, va fi disponibila incepand cu vara lui 2012.

4008, o alta premiera mondiala a Salonului Auto de la Geneva, simbolizeaza atat directia ascendenta a Marcii Peugeot, cat si perspectiva internationalizarii. Gratie aspectului distinctiv, a caracteristicilor 4x4, modelul 4008, cu vanzari estimate la peste 70% in afara Europei, este un raspuns la necesitatile tot mai ridicate ale utilizatorilor de vehicule all-terrain, din segmentul compact SUV.

Nascut din parteneriatul PSA Peugeot Citroen – Mitsubishi, 4008 se bucura de o personalitate puternica, usor de asociat cu Marca Peugeot.

Un echilibru perfect: noile coduri stilistice sunt aplicate cu rigurozitate, caracterul “off-road” este accentuat de adoptarea grilei cu design vertical, bandourilor de protectie pentru lateral si pasajelor functionale ale rotilor.

Interiorul modelului 4008, se bucura de materiale variate si echipamente multiple, fiind echipat cu plafon panoramic vitrat, care ofera ocupantilor o ambianta deosebita.

Extrem de compact (lungime: 4.34 m), ofera o manevrabilitate buna, iar spatiul pentru pasageri il transforma intr-un vehicul deosebit de versatil, potrivit atat pentru utilizarea zilnica cat si pentru petrecerea timpului liber.

Gama 4008 propune patru motorizari (doua pe motorina si doua pe benzina), pe pietele Europene, cu transmisie electronica 4x4 selectabila.

Cu un nivel al emisiilor de CO2 record pentru categoria sa, 4008 este un SUV modern, capabil sa realizeze un consum redus de carburant in diferite medii si locatii.

Celelalte modele Peugeot expuse la Geneva evidentiaza modernizarea continua a gamei. Marca este gata sa ofere avantaje clientilor, urmand in special exemplul lansarilor pline de succes ale modelelor 508 in Europa si China, 3008 si 5008, a noului 107, a Coupe-ului Sport RCZ si incepand de astazi a premierelor mondiale ale noilor modele Partner si Expert.

Autor: Liana Florescu
 

Cauta masini

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
0.1839 :: 18.56MB