No SSO cookie

GENEVA 2012 LIVE: Rolls Royce Phantom

voteaza
(0/ 0)
GENEVA 2012 LIVE: Rolls Royce Phantom
Prezentari · · 0 Comentarii
Nota utilizator
0.0

Direct de la Salonul Auto de la Geneva, echipa masini.ro prezinta Rolls Royce Phantom

 
 

Privind la seria de modele Phantom II, primul lucru pe care il veti observa sunt modificarile subtile de design din fata, care includ faruri noi cu LED-uri si inlocuirea luminilor rotunde cu o banda foarte subtire de lumini. Rolls Royce sustine ca seria II este masina prima de productie ce va include faruri cu LED-uri ca standard.

In interior exista un nou sistem de navigatie prin satelit, actualizat, care include harti 3D cu topografia peisajului, tururi cu ghid si puncte de interes, precum si planificarea rutelor, toate fiind prezentate pe un ecran mare de 8,8 inch. Firma britanica a imbunatatit, de asemenea, si sistemeul e camere, fata, spate si de sus.

Imbunatatirile la trenul de rulare se refera la introducerea unei cutii de viteze automate cu 8 viteze impreun cu un diferential spate nou, care, dupa cum spune Rolls Royce, ajuta la imbunatatirea consumului de combustibil combinat al motorului V12 cu pana la 10 la suta si la reducerea emisiilor de CO2 de la 388g/km la 347g/km.

 

 

 

Cuvinte cheie: Rolls Royce | Phantom | Rolls Royce Phantom | geneva 2012 | salonul auto geneva 2012 |
Urmareste masini.ro pe:

Stiri asemanatoare

Comentarii (0)

Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!

Drive Test

  • MINI Cooper S F56

    MINI Cooper S F56

    Designul compact al lui Alec Issigonis și proiectarea sportivă a lui John Cooper au definit MINI încă de la început și se pare că au rămas în ADN-ul micilor modele până în prezent, lucru care îi va bucura nespus de mult pe puriști.

  • Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Jaguar F-PACE 2.0 i4D AWD Prestige

    Deși este un SUV, cei de la Jaguar s-au concentrat foarte mult pe experiența de condus on-road, chiar dacă multe versiuni beneficiază de tracțiune integrală și diverse tehnologii pentru rulare în off-road. Ca urmare, șasiul este foarte rigid și există o structură ușoară din aluminiu și alte materiale ușoare pentru a menține greutatea cât mai redusă și implicit pentru a îmbunătăți agilitatea.

Autentificare

Nu sunteti membru inca ?

Dureaza doar cateva minute sa va inregistrati.

Inregistrati-va acum

Adresa email
Parola
Ati uitat parola?
Inregistrare
4.4387 :: 22.32MB