Producatorul britanic a adus modificari subtile de design in fata, care includ faruri noi cu LED-uri si inlocuirea luminilor rotunde cu o banda foarte subtire de lumini.
In interior exista un nou sistem de navigatie prin satelit, actualizat, care include harti 3D cu topografia peisajului, tururi cu ghid si puncte de interes, precum si planificarea rutelor, toate fiind prezentate pe un ecran mare de 8,8 inch. Firma britanica a imbunatatit, de asemenea, si sistemul de camere, fata, spate si de sus.
Imbunatatirile la trenul de rulare se refera la introducerea unei cutii de viteze automate cu 8 viteze impreun cu un diferential spate nou, care, dupa cum spune Rolls Royce, ajuta la imbunatatirea consumului de combustibil combinat al motorului V12 cu pana la 10 la suta si la reducerea emisiilor de CO2 de la 388g/km la 347g/km.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!