Noul Yaris masoara cu 100 mm mai mult in lungime, are ampatamentul cu 50 mm mai mare si o inaltime cu 20 mm mai mica. Latimea a ramas de 1695 mm, pasagerii din spate au cu 35 mm mai mult spatiu, iar masa a fost redusa cu 30 kg, noul model avand acum o masa de 1.000 kg.
Design-ul exterior a suferit modificari majore comparativ cu modelul precedent. Acesta a primit un kit aerodinamic agresiv, o noua capota, noi blocuri optice si stopuri, grila noua, bare redesenate.
In ceea ce priveste propulsoarele, noul Yaris va fi disponibil pentru inceput cu doua versiuni pe benzina, cel de 1.0 litri si 68 CP si cel de 1.33 litri si 93 CP.
Toyota va lansa in 2012 o versiune diesel si una hibrida. Noul Yaris va fi dotat in standard cu o transmisie manuala cu cinci trepte.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!