Audi a operat doar cateva mici schimbari fata de concept, inlocuind jantele de 21 inci cu unele de 18, pastrand insa desenul original si a inlocuit capota motorului cu una mult mai conventionala decat a conceptului.
Insa sub capota totul este neschimbat: un motor termic in paralel cu unul electric. Unitatea 2.0 TFSI ofera 211 CP si un cuplu de 350 Nm, la care se adauga motorul electric care are 40 kW (54 CP) si 210 Nm. Impreuna, cele doua motoare ofera, conform celor afirmate de firma producatoare, 245 CP si 480 Nm, insa numai pentru perioade scurte de timp.
Motorul electric este montat in spatiul reductorului de cuplu, inaintea cutiei de viteze modificate, cu opt rapoarte, evident automata, care transmite puterea catre trenul fata. Energia electrica este inmagazinata intr-o baterie lithium-ion care cantareste numai 36,7 kg si este adapostita intr-o zona special protejata contra accidentelor, in portbagaj.
Cu un exterior conservator dar elegant și cu o configurare interesantă a elementelor de styling, modelul testat a captat suficiente priviri pe stradă pentru a ne confirma că modelele producătorului german sunt apreciate în țara noastră și acest lucru cu siguranță se va observa în cifrele de vânzări
Modelul Clasa E All-Terrain nu este unul revoluționar, însă cu siguranță este cel mai convingător model Clasa E Estate din toate timpurile, în primul rând raportându-ne la design-ul exterior special și la funcționalitatea sa pe drumuri nu tocmai bune.
Pentru a putea comenta la acest articol, te rugam sa te autentifici!