IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
daniel88712 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
daniel88712
sofer profesionist
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 1-October 06
Profile Views: 443*
Last Seen: 26th February 2011 - 09:49 AM
Local Time: Nov 20 2017, 08:17 PM
140 posts (0.03 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo dorinellkj fldk
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

daniel88712

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
22 Dec 2009
salut. am avut un accident; acum stau si ma gandesc cum e mai bine s-o repar; sa-i schimb portierele, geamurile si stalpul sau sa ii fac rost de o alta caroserie si sa-i schimb toata caroseria; masina nu e inmatriculata in romania, dar mai poate circula linistit inca un an jumate, deci nu se pune problema de inmatriculare.
as vrea sa stiu cat ar putea costa piesele/reparatia in cazul meu. mentionez ca masina e din 2000, 2.0 dti editie speciala fulloption.
aici puteti vedea pozele masinii avariate.
http://www.easy-share.com/1908788838/poze masina.rar

va multumesc!
16 Jan 2009
salut.
am luat un vw polo ptr tatal meu din spaina
masina e din 97, are motor 1.4, si trebuie sa ii schimb consumabilele, insa ulei nu stiu de care ar trebui; eu ma gandesc sa pun 10W40, dar nu sunt sigur.
12 Aug 2008
sa incep cu inceputul
am cumparat masina din spania in toamna trecuta. mondeo 1.8 td ghia din 97,la 150.000 km, masina impecabila, merge ceas (in afara de ac)
cand am luat'o nu mergea aerul, adica de fapt compresorul pornea, se oprea, se auzea tacanitul ala, insa conducta din fata, aia cu supapa pe unde probabil se incarca cu freon era calda (desi trebuia sa fie rece)
am crezut ca nu are freon, ma duc dau bani la service imi baga freon, conducta din fata de la radiator rece gheata, cealallta calda, cum era normal, masina baga aer rece super, a doua zi belea, nu mai baga aer rece, conducta din fata iar nu mai era rece, desi aia din spate, care intra in masina era rece.
ma duc la aia, fac un pic de gura, ca nu mi'au bagat freon, imi baga din nou, fara sa imi ia bani, merge iar masina beton vreo 2 zile, si gata, ma duc inapoi, aia imi spun ca am pierdere.
trebuia sa plec in ro, ajung in ro, in martie, ma duc la service, le zic la aia despre ce e vorba (intre timp compresorul nu mai ponea deloc), se descarcase complet instaltatia de freon. imi baga aia freon, spun ca n'am pierderi si ca aia de spania n'au bagat bine freon, merge masina vreo 3'4 zile, dupa care iar problema, ma duc inapio, si o verifica instlatia cu solutie de contrast de aia verde, gasesc ei buba, imi schimba doua supape de alea mici, una mai mica si una mai mare, pun iar freon, masina baga aer rece bine, conducta din fata in sfarsit era rece gheata. compresorul insa cupla, decupla, totusi baga aer rece bine.
mai departe
imi schimba ei releul ala albastru din panoul de sigurante de la masina, cu altul, ala in schimb era chinezesc, si decupla cand accelerai motorul, pe liber cupla compresorul. n'au stiut ce sa'i mai faca...
am plecat si m'am apucat eu de bibilit acolo. am observat ca daca scoteam 2 mm releul mai in sus, compresorul pornea si nu mai decupla. m'¡am bucurat tare, l'am lasat asa, si a mers beton vreo 2'3 saptamani, dadeam drumul la aer, cupla compresorul, conducta gheata, totul super ok.
ei bine, cu 2 ziel inainte sa plec iar in spania, adica acum aproape 2 saptamani, observ conducta din fata ca iar nu mai era gheata,si compresorul a inceput iar sa cupleze sa decupleze, ma uit la releu, il pun in toate pozitiile, nu vrea, totusi, interesant, in masina era rece, am lasat'o asa, insa am obsevat faptul ca este cuplat compresorul tot mai putin timp si decuplat mai mult timp, incepea sa bage tot mai putin aer rece.
nu stiu ce sa fac acum
am inteles ca totusi compresorul are un carbune ca alternatorul. este adevarat oare.
daca iau eu frumos si scot mufa din compresor de curent, si pun alea doua fire pe direct la baterie cu un intrerupator in masina cu cablu tras si ii dau eu drumul manual, oare are ceva, macar sa cupleze si sa nu mai decupleze. aici astia la service'uri iau pielea de pe om sa repare ceva, si nu ma prea lasa mana sa dau masina in service,asa ca ma gandesc la o solutie de compromis pentru 2 saptamania pana revi in tara, ca aici sunt 40 grade si e greu tare fara aer conditionat.
ce sa fac_
am uitat sa spun ca m'am dus si am luat alt releu albastru aceeasi serie, l'am pus pe masina se comporta tot ca ala vechi.
in afara de releul asta, mai este si alta piesa electornica ce poate strica tot mecaniscmul aerului cinditionatr_
astept cu interes pareri
incerc azi sa fac un filmulet sa'l pun pe youtoube sa vedeti ce se intampla exact.
multumesc mult de tot anticipat
4 Mar 2008
salutare!
trebuie sa vin din spania (zona madrid) catre romania (zona brasov) sunt vreo 3000 km, si am mari emotii
imi pun zilele astea masina la punct, schimb filtre, ulei, pun cauciucuri, fac o verificare
cred ca am gasit niste harti cu radarele ptr gps;
voi veni doar eu cu sotia, care nu are permis, deci voi conduce singur tot drumul; bineinteles, noatpea trebuie sa opresc si sa dorm;

va rog mult; dati-mi indicatii sau ponturi;
cum e mai bine sa plec de aici, vineri-sambata sau luni-marti? ar fi deci ori sambata asta ori in ziua de luni ce vine; timpul este limitat; trebuie sa ma pregatesc
unde se platesc taxele de drum? stiti cat costa toate? despre radare ascunse ce puteti sa-mi ziceti (mai mult de 180 oricum nu vreau sa merg)
cum ar fi solutia sa dorm in masina o noapte (e un ford mondeo si e spatioasa, nu-i problema)
de ce sa ma feresc?
unde sa alimentez? aici motorina e 1.12 euro, am auzit ca in italia e scumpa rau
va multumesc mult de tot tuturor!
daniel
18 Jan 2008
va salut.
ma gandesc sa ma intorc in tara si sa deschid o statie ITP.
am vazut un anunt pe net, pretul utilajelor este in jur de 15.000euro.
nu cunosc insa procedurile, obtinerea de autorizatii, etc etc
daca cinev stie mai multe il rog sa ma ajute.
toate cele bune!
Last Visitors
cod


4 Mar 2008 - 16:18


22 Jan 2008 - 16:28


16 Dec 2007 - 20:42

Comments
Other users have left no comments for daniel88712.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st November 2017 - 01:17 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here