IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Alex81724 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Alex81724
novice
Age Unknown
Gender Not Set
Cluj
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 5-July 06
Profile Views: 4*
Last Seen: 14th November 2006 - 08:54 PM
Local Time: Apr 25 2024, 01:30 AM
26 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Alex81724

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
14 Nov 2006
Buna ziua,
O alta problema la care nu pot sa-i dau de cap. Temperatura exterioara nu este indicata corect. Afisajul indica valori anormale (cateodata -40, -35, -30 sau --). Am schimbat senzorul de temperatura exterioara din bara frontala si nici o schimbare, la fel sunt indicate valori anormale sau --
Oare unde este problema. Astra G 1.7 dti.
9 Nov 2006
Buna ziua,
O alta problema la care nu pot sa-i dau de cap. Temperatura exterioara nu este indicata corect. Afisajul indica valori anormale (cateodata -40, -35, -30 sau --). Am schimbat senzorul de temperatura exterioara din bara frontala si nici o schimbare, la fel sunt indicate valori anormale sau --
Oare unde este problema. Astra G 1.7 dti.
O zi buna.
10 Jul 2006
O alta problema cu masinutza mea
De 2 zile nu mai imi merge afisajul din bord. Este luminat dar nu mai apar cifre. Am desfacut panoul cu ceasuri dar ca sa ajung la afisaj tre sa desfac si ceasurile. Se pot desface dar mi-e frica ca o sa le decalibrez si nu imi vor mai arata valorile corect.
Ce parere aveti? Cum s-ar putea repara?
MULTUMESC.
6 Jul 2006
Am schimbat garnitura de chiuloasa si tot imi apare ulei in vasul de expansiune. Sa fie oare racitorul de ulei de vina. Daca da unde as putea gasi unul.

Mersi
6 Jul 2006
Buna la toata lumea.

Sunt nou pe acest forum, si sunt si eu posesor Astra G 1.7 dti 2001. Vreau sa spun ca masina imi place foarte mult ca aspect exterior dar ca motor e catastrofa.
Am adus-o eu din germania in oct 2005. Am ajuns cu toate taxele si tot ce am cheltuit la 7500 EU, si credeam ca nu o sa mai investec in ea. Dupa cateva zile au inceput problemele:

1. Dupa 5 zile mi-am dat seama ca motorul nu mai prea are viata. Am fost la tester si am gasit debitmetru defect. L-am inlocuit cam 5 mil lei

2. In noiembrie m-am trezit cu presul din dreapta fata ud. Am fost in service si normal caloriferul de incalzire curgea. Defat erau niste oringuri pe care le-am schimbat. Manopera + piese 2 mil

3. Intr-o seara cand am plecat dintr-un club... cu niste fetitze in masina am dat la cheie dar nimik. Am fost convins ca e bateria. Am impins-o si a plecat apoi. Mi-am luat baterie noua dar nu asta a fost cauza. A trebuit sa schimb rotor + carbuni electromotor. Manaopera + piese +baterie noua 4 mil.

4. Dupa o saptamana in timp ce eram in trafic am simtit ca nu mai am servo la directie. Cu greu am ajuns la sevice si... alternatorul (puntea cu diode + releu) inca 4 mil

5. In Mai am completat putin antigel si am vazut ulei in vasul de expansiune. Am fost la servie si am schimbat garnitura de chiuloasa inca 8 mil. Se pare ca am schimbat-o degeaba pt ca tot apare ulei in vas. Am mai vb cu cineva si mi-a zis ca e racitorul de ulei pe care tre sa-l schimb si nu stiu unde gasesc (poate ma ajutati voi)

6. In urama cu o saptama, pe la amiaza am pus cheia in conatact si surpriza, contact blocat. Am adus pe cineva in 5 min l-a reparat si a cerut 1.5 mil.

In consecintza masina e catastrofa la MOTOR. Spre deosebire de motoarele Opel de 2.0 sau 2.2 motoarele diesel 1.7 de la Isuzu sunt CATASTROFE.

Astept opinii, eventual cine a avut mai multe probleme ca si mine
Last Visitors


25 Jul 2011 - 16:21

Comments
Other users have left no comments for Alex81724.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th April 2024 - 07:30 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here