IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Marius68657 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Marius68657
perioada de proba
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 19-February 06
Profile Views: 1*
Last Seen: 26th February 2006 - 12:11 AM
Local Time: Apr 19 2024, 07:13 AM
7 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Marius68657

Membri


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
21 Feb 2006
Trecand si pe forumul de la www.toyotaownersclub.com, am observat ca exista doar doua probleme grave de care se plangeau toyotistii:

1. ca motorul VVT-i, in special cel de 1,8 si fabricat in perioada 2001-2003, consuma ulei ( e vorba de un litru la mia de kilometri, nu de picaturi!!!!) inca de la kilometraj mic (mult sub 100 000), motiv pentru care a existat, cel putin in Anglia, si o garantie a motorului de 5 ani (neoficiala, adica schimbau numai la cei care stiau si insistau - interesanta practica, nu?).

2. ca apar probleme semnificative la cutia de viteze, inclusiv la masini care au doar cateva zeci de mii.

Nu am putut observa cat de multi sunt cei care au avut aceste probleme (in orice caz nu era vorba de unul sau doi, ci de cel putin 10, asa, la o citire in diagonala, ca au mii de posturi, nu 30 de pagini), si nici nu am putut sa ma lamuresc definitiv daca:
a) problema cu pierderea uleiului afecteaza numai motorul de 1,8 si numai din anii respectivi.
cool.gif daca problema cu cutia de viteze este doar la cea manuala, sau si la cea automata.

Ca atare, va rog pe cei care aveti vvt-i -uri de 1,8 din 2004 si 2005 sa confirmati/infirmati temerile mele in legatura cu acest motor.

Cei cu vvt-i de 2.0, ati auzit de probleme similare si la motorul vostru? Ati avut ceva de acest tip pana acum?

Cei cu cutia de viteze automata - any problem? Dar ceilalti?

Oscilez intre un 1,8 cu AT si un 2,0. (Daca ar exista 2,0 cu AT, nici nu as sta pe ganduri). Insa mi-e frica de motorul de 1,8 dar si gandul ca voi schimba in urmatorii ani viteza in Buc de sute de ori pe zi si voi arunca la gunoi pantoful pentru stangul la fiecare cateva luni nu-mi da pace. Pana la urma, cred ca voi ajunge sa cumpar altceva (cand doi se bat, al treilea...)

BTW, ma mai sperie un lucru la Toyota: au vandut asa de multe in ultimul timp incat nu cred ca mai au suficient spatiu de service si oameni buni (ca doar nu inventezi peste noapte sute de mecanici buni in Toyota) pentru necesarul actual; si previzibil in urmatorii ani nu se va imbunatati situatia. Numai gandul ca daca ma loveste unul raman pe bara cel putin o luna, imi da fiori....
19 Feb 2006
Constat ca am mari dificultati in a identifica topic-urile pe care vreau sa le citesc. Ma intereseaza de exemplu in sectiunea versus o comparatie intre Subaru Forester si Mitsubishi Outlander, insa nu vad o modalitate simpla de a verifica daca exista deja acest topic sau trebuie sa creez eu unul in acest sens.

M-as fi asteptat ca sectiunea Versus sa puna la dispozitie un mod mai structurat de gasire a unui topic. De exemplu, un drop-down list din care sa aleg marca A (din perechea A versus cool.gif, si inca un drop-down din care sa aleg marca B. In felul acesta, vedeam imediat daca exista sau nu topicul pe care il caut. Eu castig timp si moderatorii si administratorii castiga si ei, deoarece nu se trezesc cu acelasi topic pornit de n-ori pentru ca nimeni nu are timp sa navigheze prin cele 30 de pagini cu topic-uri la versus.

P.S. Poate exista undeva acest mecanism, sau ceva similar, si nu l-am observat. Scuze, in acest caz. Acelasi nenorocit de timp lipsa...
Last Visitors
Marius68657 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Marius68657.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th April 2024 - 01:13 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here