IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Claudiu67480 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Claudiu67480
novice
Age Unknown
Male
Cluj-Napoca (Cluj)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 6-February 06
Profile Views: 107*
Last Seen: 19th November 2007 - 05:45 PM
Local Time: Apr 16 2024, 08:43 AM
26 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Claudiu67480

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
5 Apr 2007
Pun aici pasi pentru tuning la un motor 1.7td isuzu tc4ee1

Initial se da jos galeria de admisie pentru a putea avea acces la pompa de injectie

Sub galeria de admisie se vede pompa de injectie. Pe pompa de injectie(sus) se afla un capac prins in 4 surube de 10mm, care are atasat un furtun de cauciuc
Furtunul de cauciuc se poate scoate cu mana, se desfac cele 4 surube de 10mm.


Odata ce capacul este dat jos, in interiorul lui se vede o gropita chiar in mijloc. Se pune capacul pe ceva drept si tare (menghina, ) si se ciocaneste gropita pana ce devine dreapta, trebuie doar cateva lovituri de ciocan pentru a obtine asta.

Inapoi la masina acum. Sub capacul pe care l-am luat jos se afla o diafragma din guma, aceasta se deslipeste usor cu ajutorul unei surubelnite.Se pune un semn la diafragma cu markerul pentru a nu ii modifica pozitia la remontare. Se ridica diafragma in sus pana ce atinge galeria de admisie. Cu ajutorul unei lanterne, se observa printre golurile galeriei de admisie ca sub aceasta diafragma se afla un inel alb. Se tine de diafragma in sus cu o mana , cu cealalta mana se ia un cutit (cuter) si se taie inelul alb intr-o parte, se ia clestele si se trage inelul afara.

Se pune capacul inapoi si se reataseaza furtunul.






In spatele pompei de injectie se afla surubul de reglaj al debitului de combustibil. Acesta este acoperit de un capac de culoare argintie sau aurie. Se indeparteaza capacul cu ajutorul unei surubelnite, unui patent si a unui ciocan. Este destul de greu de scos acest capac.
Odata ce capacul este scos, se observa directie pe care cade taietura de surubelnita din capul surubuilui de reglaj si se margheaza aceasta directie pe pompa cu vopsea sau un marker.( asta doar pentru a sti starea initiala in cazsul in care se doreste revenirea). Se slabeste piulita de siguranta , se roteste surubul cu ½ in directia acelor de ceasornic, se strange piulita de siguranta.

Acum mergem la partea cu turbina. In fata motorului se apla evacuarea si turbina. In partea dreapta a turbinei se vede un furtun de cauciuc . Se desfac colierele si se scoate furtunul.O parte a furtunului se desface pe deasupra masini cealalta pe dedesupt.
Acest furtunas se inlocueste cu unul mai lung pe care se monteaza o supapa de evacuare prin intermediul caruia se regleaza presiunea dorita pentru turbina. Presiunea de boost la turbina se regleaza la 1 bar.
Cu ajutorul unui barometru se masoara presiunea inaintea montarii robinetului si dupa.
Se observa ca supapa de siguranta din interiorul galeriei de admisie (sub filtrul de aer) se deschide in jurul valorii de 1.1 bar, de aceea se limiteaza presiunea la 1 bar.
Inainte de modificare turbo dadea 0.5bar (7 psi) , dupa modificare 1.2 bar (17psi)


Like I said on the message board the car is greatly improved, smoother reving, seems quieter to me, less smoke and boy does she go, at 2500 rpm it just revs up so fast, 2nd and 3rd gear is amazing, motorway acceleration is also much improved.

Relantiul trebuie redus deoarece acesta va creste odata cu rotirea surubului de reglaj al debitului. Se regleaza si relantiul pornirii la rece.[img][/img]
Attached File(s)
Attached File  198450.jpg ( 27.38K ) Number of downloads: 18
 
2 Mar 2006
De vre0o 2 sapt am probleme cu becul rosu de la baterie care imi sta atot timpul aprins, desi alternatorul l-am schimbat, este nou, incarca bine. Tot din acelasi motiv nu merge nici dezaburitorul de la geamul din spate. Stie cineva pe unde se afla releul de de indicare incarcare la opel vectra A ( Mentionez ca nu cel de incarcare ma intereseaza, ala se afla in alternator)


Daca este cineva specialist in electronica auto pls help me.



Pa pa si astept raspunsuri beer.gif
Last Visitors


27 Mar 2015 - 20:11


28 Jul 2012 - 11:23


15 Jul 2012 - 19:26


22 Apr 2012 - 18:53


24 Feb 2012 - 14:45

Comments
Other users have left no comments for Claudiu67480.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 16th April 2024 - 02:43 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here