IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Vasile63123 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Vasile63123
novice
Age Unknown
Gender Not Set
Oradea (Bihor)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 8-December 05
Profile Views: 340*
Last Seen: 2nd April 2007 - 09:41 PM
Local Time: Nov 23 2017, 10:15 PM
45 posts (0.01 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Vasile63123

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
21 Feb 2007
Salut. A sosit timpul sa-mi schimb distributia la masina mea, un Space Star 1.8 GDI, fabricat in 2000, cod motor 4G93, cod sasiu DG0/DG5A. Problema mea este, ca am fost la reprezentanta, baietii au cautat vreo ora in calculator pana au gasit ce trebuie, dar am ramas surprins de faptul ca programul lor nu indica toate piesele ce trebuiesc schimbate la 90.000, adica ei au facut calcul pentru 4 piese, dar defapt sunt 5 de schimbat. Si asa a fost scump, dar nu neaparat trebuie cumparat piese de fabrica, pot fi si contrafacute. Se poate scoate mai ieftin. Trebuiesc schimbate: curea, rola1+tija hidraulica de intindere care realizeaza defapt intinderea, rola2 si pompa de apa. Adica tot ce este angrenat cu arborele. Nu stiu ce nu au calculat ei in lista de piese, dar o piesa sigur lipseste, mai mult ca sigur ca tija hidraulica, fiind ca aia nici nu aparea pe desen in calculatorul lor. La pompa de apa ei ziceau ca este rola de intindere. Nu-i adevarat, este pompa. In fine, nu ma duc la ei, indiferent ca manopera era destul de acceptabila, amabilitate de nota 10, dar mecanicul nu se pricepe la Mitsubishi, nu stia nimic sigur, numai "probabil ca...". Poate ca ii mecanic bun, dar fiind reprezentanta noua, inca nu au experienta. Vreau sa rezolv pe cale privata. Marea parte din piesele necesare le-am gasit deja, dar tija aia hidraulica nu figureaza in catalog la nici un magazin. Si cu pompa am probleme, fiind ca la doua magazine diferite apar doua pompe diferite, difera suportul de prindere, adica pozitia gaurilor pentru suruburi. Stie cineva unde sa ma adresez cu siguranta?
Am primit de la cineva o poza din Autodata cu sistemul meu de transmisie si am atasat langa mesaj. Piesa aia interesanta cu prindere prin 2 suruburi este tija hidraulica.
13 Feb 2007
Buna. Astazi am fost la reprezentanta si mi-am dat seama ca talonul are nr. de identificare gresit, a (5-a litera din serie de sasiu), in loc de R, scrie F. Sun litere foarte aproape pe tastatura. Asta nu m-ar deranja prea mult, daca nu era tot asa si in cartea de identificare intocmita de RAR. Inseamna ca ei au gresit. Problema este, ca masina a fost inmatriculata cu seria gresita (luna Decembrie, 2006. Masina adusa din Germania). Am pastrat o copie cu nota de constatare vama, unde numarul figureaza corect. La politie trebuiea sa predau originalul. Ei nu au obligatia sa verifice ce scrie acolo? Ma intereseaza ca, acest lucru o sa-mi creeze probleme la eliberarea unui nou talon, sau nu? Asa ca nu trebuie sa reinmatriculez masina, ca daca ma pune la plata din nou, mai ales cu taxa noua de inmatriculare, cred ca ma si-npusc. Am platit odata accize si TVA. Daca va fi asa, o sa-l dau Rar-ul in judecata. Exista un sistem pentru rezolvarea problemelor de genul asta? Ma gandesc ca nu sunt primul.
30 Dec 2006
Am motor pe benzina si dimineata la pornire are putina bataie motorul cat timp este turat de socul automat. Cand scade turatia nu mai bate. Daca o pornesc dupa cateva ore dupa ce am incalzit odata motorul, nu face asa, doar peste o noapte, cand are timp sa intareasca frigul uleiul. Are bloc de aluminiu, deci se raceste rapid. Am ulei 15W40, poate sa fie uleiul de vina, ca la rece nu patrunde peste tot cum trebuie, sau cuzinetii de la biele au uzura? Sunt curios, oare de ce face asa. O perioada aveam benzina in ulei, cca 0.5-0.6 litri, care o bagat treptat in 250km. Acum am ulei nou. Tot mai baga ceva benzina, dar nivelul nu-mi ridica, doar miroase a benzina.
26 Dec 2006
Buna. Am un Mitsubishi Spacestar din 2001 cu roti 195/65/15, 6j, 46, K1. Astazi am prins o groapa mare la viteza de 60km/h si a indoit geanta de aluminiu si o taiat cauciucul. Am luat decizia sa pun jenti de otel, macar de iarna, sa nu mai patesc asa, pacat si de jeanta de aliaj si de cauciuc. Problema mea este ca pe janta originala scrie la distanta de gauri 46, iar pe roata de rezerva ET44, H2. Poate fi o greseala de poansonare sau exista asa joc mare sa potriveasca roata de 44? Roata de rezerva are locas de prezoane obisnuite, adic o gaura cu un guler rotund si cu asta adio. Geanta originala de aliaj are gaura mai mare si piulita are doua diametre. Diametrul mai mic este un pic conic si are varful rotunjit, diametrul mai mare se sfarseste intr-un frontal lat. Piulita strange pe frontal, nu pe varf. acum, cum am pus roata de rezerva piulita strange pe varful rotunjit, care se culca pe gulerul rotund. Asa ma gandesc ca nu e bine, si cu jenti cu tot, trebuie sa fac rost si de piulite potrivitoare sau sa strunjesc distantiere adaptoare. Daca cumpar genti de otel trebuie sa tin cont de ceva in afara de dimensiuni? Ce inseamna K1, H2? are vreo semnificatie referitoare la rezistenta gentii?
14 Dec 2006
Salutare. Am si eu o problema destul de grava. Am luat un Mitsubishi 1.8 GDI, benzina, cutie automata, cu 95000 la bord. Problema mea este, ca dupa schimbul de ulei (Castrol Magnatec3 10W40) si filtru aer, pe care am facut acum cu 230 km in urma, am constatat o ridicare de nivel al uleiului cu vreo 12 mm (aproape atata cat diferenta intre nivelul minim si nivelul maxim indicat)pe jorja si miroase tare benzina. Cum ridic capota la motor cald, ma loveste mirosul de benzina. Computerul de bord arata consum in oras 12,5 l/100km, in afara daca merg deja cu 60km/h sau mai mult, atunci consuma 6 litri, sau chiar si mai putin. Interesant e ca pe drumul spre acasa din Germania cca 1800km, nu s-a modificat deloc nivelul uleiului. Ceva miros de benzina tot avea uleiul, dar nu se simtea nimic cand ridicam capota. Cum am inceput sa umblu in oras, cu viteza mica, cum scrie la carte, imediat a aparut diferenta de nivel. E chestie de reglaj, sau injectoarele de benzina au ceva? Tocaie, parca nu-s reglate tachetii, dar alea nu se regleaza, sunt hidraulice, deci doar injectoarele pot fi sursa de tocait. Poate sa aiba legatura cu faptul ca la RAR nebunii aia au turat motorul la maxim? Dupa acest lucru, incetisor, in cca 100km la rolele de intindere a curelelor (servo si distributie) au aparut zgomote specifice rumentilor uzate. La pornire la rece nu prea se aude nimic ingrijorator, eventual ceva frecare mica, dar dupa ce fac 2-3 kilometri, se amplifica mult zgomotele astea si asa mi se pare ce nici nu mai merge asa masina cum a mers inainte.
Va rog sa ma ajutati cu ceva informatii utile.
Last Visitors
Vasile63123 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Vasile63123.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th November 2017 - 04:15 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here