IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
romb doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
romb
specialist
Age Unknown
Gender Not Set
Craiova (Dolj)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 1-December 05
Profile Views: 820*
Last Seen: 23rd July 2007 - 01:58 PM
Local Time: Nov 24 2017, 04:45 PM
688 posts (0.16 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

romb

Membri

******


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
28 Oct 2006
Azi am fost la un test-drive mai prelungit cu un X5 3.0D 2006. Totul s-a desfasurat pe traseul Craiova-Slatina si retur deci un total de aproximativ 100 km . Masina este X5 3.0D 218 cp 2006 cu cutie automata cu posibilitatea de selectare automata a treptelor (spre rusinea mea nu stiu cum o cheama).Drumul dus l-am facut pe modul automat , intors pe modul manual. Si acum impresiile sub forma de plusuri si minusuri

+motorul este capabil si nu foarte penalizat de greutatea masinii , desi se cunoaste ca e montat pe un SUV mare , trage foarte bine peste 2k rpm si se plafoneaza abia la 4,5k rpm.orice depasire se executa lejer , iar urcatul dealurilor in viteza e joaca de copii
+consumul mi s-a parut mic in conditii de forja maxima am scos 11%.
+masina ajunge f rapid la viteze mari , nici nu simti cand ai 180 km pe ora , max am mers cu 200.
+cutia de viteze in modul automat este placuta si poate fi convinsa destul de usor sa schimbe numai la linia rosie , e mai sportiva decat ma asteptam
+directia este absolut genial , masina se inscrie chirurgical pe traiectorie
+confortul este f bun (desi si drumul era excelent) in ciuda anvelopelor de 19"
+calitatea fabricatiei si a imbinarilor de asemenea la nivel premium , nu se aude nici un zgomot suspect.
+tapiteria de piele de f buna calitate
+spatiu foarte mare pentru toti pasagerii (am fost 5 in masina)
+ergonomie deosebita la volan (care era de diametru mic , foarte placut) , toate comenzile exact acolo unde te-ai astepta sa fie.
+pozitie foarte buna de condus apropiata de cea a unei limuzine
+tapiteria de piele de f buna calitate

si acum punctele mai putin placute

- turbo-lag mare si omniprezent , trebuie folosita cu atentie cutie pentru a nu scadea regimul de mers sub 2k rpm si de asemenea trebuie anticipat momentul cand intra turbina in functiune.
- foarte slab modul de schimbare manual al treptelor , intarzieri chiar si de 2 secunde la schimbarea treptelor , e unul am reusit sa merg mai rapid pe automat decat pe manual.
-tinuta de drum proasta , masina se inclina periculos pe curbele luate in viteza si se simte din plin atat gabaritul cat si garda la sol. stabilitatea lasa de dorit.
-desi imbinarea este foarte buna , unele materiale nu se ridica la nivelul de premium si impresia estetica interioara este mai degraba de anost si invechit decat de lux. desi dotarea era bogata masina lasa o impresie spartana.
- receptie radio si calitate a auditiei foarte slaba pentru pretentiile clasei.


in concluzie masina ma cam dezamagit prin tinuta de drum si ambianta interioara , in schimb ma incantat motorul care exploatat corespunzator este o fiara.

oricum desi am tot respectul pentru firma BMW si pentru munca pasiunea deosebita cu care oamenii acestia fac masinile nu as cumpara acest X5 , cum de altfel nu as cumpara nici un SUV.

sunt convins ca un 330xd m-ar fi impresionat mult mai placut la un pret mult mai mic , si acesta mi se pare alegerea ideala.

saptamana viitoare fac un drive-test pe acelasi drum fie cu un 325xi fie cu 330d , nu se stie sigur biggrin.gif , si atunci sunt convins ca voi avea numai plusuri de scris.

astept comentarii de la cei ce cred ca am nedreptatit masina sau ca am laudat-o prea mult.
6 Jun 2006
Daca mai e cineva pasionat de pescuit , puteti sa puneti aici poze , povestiri , laude etc cu ce a mai facut fiecare , unde a mai pescuit , ce a mai prins , ce a mai scapat , etc...
incep eu cu o noapte de pescuit in Giurgita (Dolj).
drumul e varza , se recomanda un SUV sanatos , un papuc , sau o caruta biggrin.gif biggrin.gif


1 Feb 2006
se dau cele doua combatante din titlu cu echiparile urmatoare;

Citroen C4 X

Design
bandouri protectie laterala
bare de protectie in culoarea caroseriei
faruri cu geam clar
jante otel
oglinzi exterioare in culoarea caroseriei

Functionalitate si Confort
Pilot automat + limitator de viteza
Priza 12 V
bancheta rabatabila 1/3-2/3
caroserie galvanizata
ceas digital de bord
computer de bord
dezactivare airbag pasager
geamuri electrice fata
iluminare habitaclu si portbagaj
inchidere centralizata cu telecomanda
luneta termica
oglinzi exterioare electrice
plafoniere cu temporizare
preechipare audio
scaun sofer reglabil pe inaltime
spatii de depozitare sub aeratoare
turometru

Siguranta
ABS + EBD + AFU
airbag pasager
airbag sofer
avertizor sonor lumini/usi deschise
centuri de siguranta fata cu pretensionare pirotehnica si limitator de efort
centuri de siguranta spate cu prindere in 3 puncte
imobilizator electronic
intrerupere alimentare carburant in caz de accident
servodirectie
sistem "Isofix" bancheta spate pentru scaune copii
sistem de franare servoasistat
stop suplimentar frana
tetiere fata-spate
volan cu butuc fix cu 2 blocuri de comenzi
volan reglabil

+aer conditionat , cd , proiectoare , vops metalizata

pret CIP 11.123E


Fiat Stilo Active

Tablou de bord cu display digital monocolor cu cristale lichide
Computer de bord cu indicator temperatura externa
Inchidere centralizata
Buson rezervor fara cheie
Telecomanda multifunctionala
Sistem antifurt cu cod Rolling
Doua tetiere posterioare reglabile pe inaltime
Sistem Isofix - bancheta spate (2buc.)
Suport pahare (fata)
Portiere fata cu sistem de iluminare in pozitia deschis
Oglinzi reglabile electric, incalzite, cu carcasa in culoarea caroseriei
Geamuri fata actionate electric cu senzor de obstacol
Sistem aerisire cu recirculare
Scaun sofer cu reglare in inaltime
Bancheta spate rabatabila divizata 1/3, 2/3 cu spatar reglabil
Volan reglabil pe inaltime si axial
Volan 3 spite fara comenzi
Protectie volan
Sistem MY CAR (personalizare functii masina)
Cutie de viteza in 6 trepte (1.4 MPI 16 v 95 CP)
ABS + EBD
Airbag frontal sofer si pasager cu sistem SMART
Centuri de siguranta posterioare cu prindere in trei puncte
Servodirectie Dualdrive
Jante din otel de 15” cu pneuri 195/65
Tapiterie tesatura Doria
Capace roti design nou
Aer conditionat
Proiectoare ceata
Autoradio cu CD + 6 difuzoare + antena
Spatiu de depozitare in bord cu posibilitate reglare temperatura
Roata de rezerva de dimensiuni normale
Kit fumatori (scrumiera + bricheta)

+ clima bizonala , vops metalizata

pret CIP 10951

garantia la Citroen e de 2 ani , la Fiat 3.

un pret mai mare decat al Citroen-ului e deja prea mult pentru mine , mai exista si alte alternative?

care alegerea vi se pare mai inspirata?
(eu personal inclin spre Citroen)
15 Jan 2006
Fiat Stilo 3 usi 1.4 95 cp Active 10.525E cip + climatronic 10.847 E cip.

ce parere aveti , merita acesti bani?

mie unul imi place la nebunie cum arata , motorul pare destul de capabil si mai are si cutie cu 6 trepte care promite sa ajute mult la consum... are cineva ? ce parere aveti?
Last Visitors


19 Jun 2014 - 10:30


11 Aug 2011 - 13:55


13 Jun 2009 - 13:04


22 May 2009 - 12:10


27 Nov 2008 - 23:15

Comments
Other users have left no comments for romb.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th November 2017 - 10:45 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here