IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
catalin61844 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
catalin61844
sofer incepator
Age Unknown
Gender Not Set
Bacau
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 24-November 05
Profile Views: 180*
Last Seen: 1st December 2006 - 07:31 PM
Local Time: Apr 27 2024, 04:14 AM
19 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

catalin61844

Membri

*


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
4 Dec 2005
Buna tuturor.
Am ramas in pana de curent,am dat telefon la reprezentanta si le-am explicat situatia,iar ei m-au sfatuit sa deculez bateria si sa aduc un meserias,lucru pe care l-am facut.Acest baiat a gasit "releul de bujii"in scurt(firele lipite si topite).A dezlipit firele ,a izolat si am pornit ,releul fiind (inca)in stare de functionare
La vizita pe care am facut-o imediat la reprezentanta mi-au spus ca acest releu trebuie schimbat,si intradevar trebuia pentru ca plasticul din jurul unui surub se topise iar acel surub se misca.Motivul:piulita slabita ,contact imperfect.Concluzia lor.
Au schimbat acel releu,iar electricianul ,din prea mult zel(i-am dat 100.000,sa fie atent ce face acolo)imi spune la sfarsit ca aveam cablul de la acceleratie slabit si ca la mai strans el.
Am plecat spre casa iar dupa aprox. 30 min. i-mi "sare in ochii"acul turometrului,care in momentul cand debraiam mentinea turatia in jurul a 950 RPM,dupa care cobora incet la valoarea normala(800-820RPM).Ba mai mult cateodata cand apas frana cu masina pe liber turatia are tendinta sa creasca ,tot in jurul acestei valori.

Le-am dat telefon si mi-au spus ca nu are nici o legatura cu interventia lor,dar eu nu cred.Exclus sa mi se mai fi intamplat si sa nu fi observat ,eu fiind foarte atent la ce se intampla la bord.
Puteti va rog sa-mi explicati si mie ce se intampla?
A,sa nu uit.Masina este Peugeot 607 HDI,2,2l,model 2002.
PS1.Eu sant multumit de interventiile lor de pana acum,dar de data asta as' doresc sa ma duc si eu cu "lectiile facute"

Multumesc si la revedere :wave:
25 Nov 2005
:wave: Buna tuturor
Poate cineva sa ma ajute spunandu-mi din ce este facut motorul unui Peugeot 607 2,2 l HDI model 2002.
Intreb asta pentru ca cineva mi-a spus ca exista posibilitatea sa rugineasca daca nu este din "aluminiu sau alte aliaje mai bune",masina urmand sa stea in garaj 2 luni fara a fi pornita.
Legat de asta ,am intrebat la reprezentanta cum este mai bine ,sa o pornesc din cand in cand sau sa-i decuplez minusul si sa o las asa.Raspunsul lor a fost ca este bine oricum.
Voi ce credeti?

Peugeot 607 2,2l Hdi.
24 Nov 2005
:wave: Buna tuturor.
Am un Peugeot 607,2200 Hdi,din 2002.Am si un job :evil: care i-mi premite sa vin acasa la fiecare 9 saptamani,cate 3 saptamani.Fiind iarna am intrebat la reprezentanta cum este mai bine sa fac,sa o pornesc din cand in cand sau sa decuplez minusul si sa o las asa?Raspunsul lor a fost ca este bine oricum(nu dezvolt),masina fiind foarte bine intretinuta.
Acum stiind ca mecanicii nostri (ne-avand nimic de castigat),iti dau raspunsul care te "prinde",va intreb si pe voi ,cum este mai bine sa fac?
Mentionez ca masina sta intr-un garaj(nu de tabla),foarte bine protejata.

Peugeot 607,2200 Hdi.
Last Visitors
catalin61844 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for catalin61844.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th April 2024 - 03:14 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here