IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
Radu56873 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
Radu56873
novice
Age Unknown
Gender Not Set
Timisoara (Timis)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 27-September 05
Profile Views: 26*
Last Seen: 6th May 2007 - 12:53 PM
Local Time: May 13 2024, 07:02 AM
21 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

Radu56873

Membri

**


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
5 Mar 2007
Salutare.
Am o problema destul de nasoala. Incepand de azi, masina mea nu mai merge cu spatele...
Cand vreau sa merg cu spatele moare motorul. Daca o turez mai mult, merge putzin dar tot moare, pur si simplu se opreste. Asta se intampla doar cand merg cu spatele, la mersul inainte nu e nici cea mai mica problema, in nicio treapta. Daca vreau sa o parchez trebuie sa ii dau pedale scurte de acceleratzie corelat cu acceasi chestie facuta din ambreiaj... e o placere, iar daca e vreun damn sau trebuie sa urce un pic cu spatele... nicio sansa. Masina in cauza e un Fiat Argenta din '84 cu motor de 2L injectzie, cutie 5+1. Chestia asta se intampla de azi, pina acum nu am avut nicio problema si conduc masina asta de 2 ani si cateva luni.
Va multumesc, si chiar astept ajutor.
7 Sep 2006
Salut. cam ce aprindere electronica se preteaza unui motor cu 4 cilindri, delcou cu platina? Masina in cauza este un Ford Taunus si a avut aprindere electronica romaneasca, ceva fabricata de AEM si care s`a comportat bine cat timp a functzionat la parametri normali. Acum nu se mai gaseste asa ceva si as vrea sa stiu cu ce as putea sa o inlocuiesc. Momentan merge cu sistemul clasic de aprindere, cel original.
18 Apr 2006
Stie cineva unde trebuie pozitionat senzor de soc al alarmei auto?
11 Apr 2006
Salut!
am si eu o intrebare. ce stitzi despre factorul lambda (nu ma refer la sonda). este vorba de raportul intre cantitatea de aer absorbita si cantitatea de aer necesara in teorie pt formarea amestecului. la modul ideal, ar trebui sa fie egala cu 1. am vrea sa stiu cum se manifesta daca e mai mare, respectiv mai mica... si cum poate fin controlat acest lucru. am citit undeva ca daca e mai mare decat 1 amestecul este sarac, are loc o scadere a consumului si, implicit a puteri. daca ajunge sa fie mai mare decat 1.3 amestecul este prea sarac pt a mai putea avea loc arderea. pina aici totul e logic si clar. problema este ca la masina mea, in urma unui test a rezultat lamba egal cu 1.208 si totusi, merge bine si consuma de rupe... ma poate lamuri cineva?

masina in cauza este fiatul din semnatura, cu instalatzie GPL Bigas Nesecventziala.
28 Sep 2005
La mersul la relantiu, atat la rece cat si la cald, motorul trepideaza destul de tare. Cand turez motorul trepidatziile devin inperceptibile.
Motorul este de 2000, injectzie multipunct Bosch L-Jetronic. Fara sonda Lambda. Cod Motor 132 C3.000
Mnetionez ca am inlocuit: Pompa benzina, Filtru benziza, Delcou + Capac, Fise bujii, Ansamblu bobina, ECU, Bujii, Debitmetrul de aer, Injectoare etc. Diferenta de presiune pe cilindri variaza cu aprx. 0.5 bari (este de aprox 11).
Multumesc!
Last Visitors
Radu56873 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for Radu56873.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th May 2024 - 01:02 PM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here