IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
cristi52331 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
cristi52331
sofer profesionist
Age Unknown
Gender Not Set
Bucuresti
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 31-July 05
Profile Views: 302*
Last Seen: 17th February 2009 - 09:54 AM
Local Time: Mar 19 2024, 05:58 AM
175 posts (0.03 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

cristi52331

Membri

****


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
29 Jan 2009
Salut!

Am schimbat ambreiajul! Gata, am scapat de stress. Cu ocazia asta, am schimbat si bujiile, ca masina are 125.000 km si nu au fost schimbate niciodata, erau cele originale. Mi-au pus Denso, facute pt. Mazda.

Chestia este ca mi se pare ca masina nu mai trage ca inainte. In a doua, cel putin, rupea, acum, desi turatia creste extrem de repede, ambreiajul este evident ca nu mai aluneca, viteza masinii nu creste atat de evident ca inainte, nu mai este senzatia de ''bagat in scaun''. Este mult mai moale...parca rasufla pe undeva, asa face...sa nu ma intelegeti gresit, accelereaza, dar nu mai zvagneste ca inainte, parca...

Poate exista vreo legatura intre schimbarile de ambreiaj/bujii cu lenevirea (parca) a motorului?
19 Dec 2008
Salut.

Problema mare de sambata seara, mai ales ca vin sarbatorile si mai ales ca de anul nou plec la munte...
Sambata seara, grabit fiind, am calcat-o mai tare si am constatat ca in a 3-a se tureaza si nu se duce, simptom clar de ambreiaj care patineaza. Ceea ce mi se pare ciudat (sau poate este normal...??) ca 1-a, si a 2-a nu au nici o problema, trag de rup...dupa ce se incalzeste masina ca lumea, dupa 10 minute sa zic, nu mai face, sau parca, repet, parca are o balbaiala, tot in a 3-a, daca o calc de pe la 2500-2700 de ture, se duce pe la 3500, sta o secunda acolo si urca dupa aia pana unde o calc...pe masura ce se incalzeste insa nu mai face deloc. Rece, insa, in a 3-a, patineaza ca naiba...sugestii???
21 Jan 2008
Hello again!

Am fost ieri la service pt. ca nu mai aveam putere electrica, de ex. daca vroiam sa ridic doua geamuri odata, nu reuseam, gafaiau si se opreau....ma rog, mi-au verificat bateria cu un aparat digital frumos si (cred) destept, care, dupa un test, a dat verdictul: necesita inlocuire. Tanand cont ca bateria are 6 ani, am schimbat-o. M-am dus apoi sa ii fac garantia: acolo, mi-a masurat un nene prafuit si obosit cat imi incarca mie alternatorul, fiind cam nemultumit de rezultat. Adica cu motorul fara consumatori, apoi cu faruri, cu faruri faza lunga si cu aeroterma, la mine era cam la fel, in jur de 13.55 - 13.70 V, desi el zicea ca nu e bine, trebuie sa bage macar 13.8. I-am spus ca vin de la service unde mi s-a verificat si asta si mi-ai spus ca e ''brici''.
Pareri?
15 Jan 2008
Salut!

Service Inscut nu mai exista...ce ce-l foloseam unde sa mergem acum???
28 Nov 2007
Domnilor,

am si eu o nedumerire: masinile care au becuri H4, 55/60, unele dintre ele, au in fata becului o chestie ca un capac, care le acopera. Loganul, spre exemplu, nu are, becul este liber in far, neacoperit de nimic. Poate sa imi spuna cineva ce rol are acest obiect care sta in fata becului si care il si acopera partial? La unele masini este mai mare, la unele mai mic.
Last Visitors
CRG


28 Jan 2008 - 15:19


21 Jan 2008 - 23:17

Comments
Other users have left no comments for cristi52331.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 19th March 2024 - 11:58 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here