IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Profile
Personal Photo
Rating
 
Options
Options
Personal Statement
moldovan47219 doesn't have a personal statement currently.
Personal Info
moldovan47219
sofer incepator
Age Unknown
Gender Not Set
Targu Mures (Mures)
Birthday Unknown
Interests
No Information
Statistics
Joined: 18-May 05
Profile Views: 207*
Last Seen: 10th July 2011 - 11:35 AM
Local Time: Apr 23 2024, 11:25 PM
15 posts (0 per day)
Contact Information
AIM No Information
Yahoo No Information
ICQ No Information
MSN No Information
Contact Private
* Profile views updated each hour

moldovan47219

Membri

*


Topics
Posts
Comments
Friends
My Content
4 Sep 2010
Zilele acestea am facut revizia la 60.000 km, pentru Seat cordoba de 1400 benzina , 16 valve . Pentru informarea celor interesati de preturi, am schimbat filtru ulei (Man) 17 ron, f. aer (man)54 lei, f. benzina(man) 45 lei, f. polen(champions) 29 lei, bujii(bosh) 4 buc. 56lei, ulei Mobil 5w40, 31 lei/litru.Manopera a fost f ieftina , dar din alte motive, fiind doar 62 lei pentru tot. Nu am schimbat nici o curea, deoarece nu am reusit sa ma lamuresc foarte clar cand trebuie inlocuita cureaua de la alternator si cand cea de la distributie.
Am ales consumabilele doar dupa pret, pentru ca din ceea ce mi s-a spus , in 90% din cazuri , platesti doar brand-ul si nu calitatea produsului, majoritatea fiind facute sub licenta, sau made in china verymad.gif Oricum toti vanzatorii de piese mi-au confirmat , si la fel si mecanicii, ca nu este diferenta intre ele...
8 Feb 2009
Am un Seat Cordoba din 2005, masina fiind luata de noua.Am mai descris-o si nu ma voi ocupa de asta. Ceea ce vreau sa va spun este faptul ca la ~ 41.000 km , m-a lasat ambreiajul!! verymad.gif Am fost nevoit sa schimb chitul de ambreiaj(disc+placa)si asta imediat dupa ce mi-a iesit(ghinion) din garantie!Veneam spre casa si cand am vrut sa-i dau treapta 5 si nu a mai intrat. M-am chinuit sa ajung pt ca la un moment dat trebuia sa opresc motorul sa o pot baga in vitaza si doar in treapta 2 mai intra, dupa care porneam motorul si o lua din loc!Cumva am ajins acasa apoi am sunat pe cei de la service,au fost amabili si prompti, au venit cu platforma, au dus masina iar a doua zi au reparat-o.Chestia asta m-a costat 1500 lei!Ceea ce nu inteleg CUM E POSIBIL SA SE DUCA AMBREIAJUL ASA REPEDE!!! Nu vreau sa mi se spuna ca "din cauza utilizarii necorespunzatoare" pentru ca stiu sa folosesc un ambreiaj pt a nu-l forta si nu sunt incepator sa se zica ca stau cu el apasat la semafor, sau "lucrez' din ambreiaj in panta sau am folosit si fortat masina incarcata, pt ca nu a fost nimic din toate astea!!Este posibil ca la o masina care se zice ca este WV sub alta denumire sa se comporte asa!Ar trebui sa se ascunda si sa-si revizuiasaca "renumele" pentru ca se fac de ras .Nu vreau sa dezamagesc pe nici unul care ar vrea sa-si cumpere SEAT dar as vrea explicatii COMPETENTE de la cineva care imi poate spune cum este posibil sa cedeze ambreiajul la acest nr. mic de km.Si se mai lauda ca este "copilul " mai mic a lui WV-AUDI!!
7 Jul 2007
Am un seat cordoba din 2005, am facut 33.000km cu ea,masina o am de noua.Consumul in oras cu clima pornita, mi-a iesit la 8,9 %.Depinde cum conduci masina ,pt ca daca o bruschezi si bagi talpa in ea iesi cu peste 10 %.Parerea mea ca majoritatea soferilor conduc extrem de agresiv,comportandu-se cu masina de parca ar fi singuri pe sosea,si tata-so a pus coada la pruna...
Ce am de reprosat masinii : fiind destul de inalt, daca nu dau scaunul in spate destul de tare, cand cobor din ea imi lovesc genunchiul in butonul din stanga unde se actioneaza luminile.Alta problema pe care cei de la seat ar trebui sa o rezolve(de parca ii si intereseaza!)este faptul ca pentru a doua oara imi intra o pietricica intre etrier si discul de frana la roata din stanga fata, fiind nevoit sa-l desfac ca sa o pot scoate. In rest nu am avut probleme.M-am incadrat cu consumul exact cum au dat in carte(verificarile le-am facut pt. extaurban si urban).Ce am mai facut a fost un unghi de fuga(o mica corectie)dupa un an de zile.Zilele urmatoare am revizia de doi ani,dar nu crd ca vor fi probleme.
2 Jul 2006
Am bagat Metabond,pentru ca asa am dorit eu.Am vazut prin 1997 o demonstratie cu efectul substantei, la un stand demonstrativ.Sunt convins ca efecte negative asupra motorului nu are, pentru ca spre deosebire de solutiile care contin teflon si care imi spunea un prieten de la Dacia service, au tendinta sa infunde orificiile prin care se asigura circuitul uleiului,Metabond-ul si Dura Lube nu contin teflon.Am sa-ti spun cand am 100.000 de km cum se prezinta uzura motorului...
Ce ma nemultumeste la masina e faptul ca de doua ori mi-a intrat pietricele la etrier,care frecau discul de frana.La inceput nu am stiut ce ce s-a intamplat ce suna la roata, dar cei de la Seat ar trebui sa gaseasca o solutie tehnica de evitare a problemei.Consumul este de ~9 si ceva in oras ,fara clima pornita, dar acesta depinde de conditiile de trafic care sunt dezastruoase aici.Afara cand am facut primul drum lung, la Herculane ,fara clima , a consumat 5.1%.Suspensia este pentru mine ceva cu care nu am reusit sa ma obisnuiesc,( inainte aveam o Dacie de 20 de ani),la Seat este foarte rigida!Mai sunt ceva scîrþîituri minore , mai ales când dai în gropi,pe care le corectez cu volumul radioului...
1 Jul 2006
Am un Seat Cordoba 1.4,iar zilele trecute am facut revizia la 15.000 km.Am fost la Sighisoara unde este service-ul.Am platit 4.250.000 lei in care a intrat 4 l de ulei Mobil 1, 5w40, filtrul de ulei schimbat, si la cererea mea au bagat un flacon de Metabond.Am vrut sa folosesc Dura lube, dar ei au spus ca nu mai dau atunci garantie(!!).Cred ca au zis asa doar sa-si vanda marfa lor.De asemenea nici uleiul nu era bun daca nu-l luam de la ei!!Si ca sa vedeti cat de constiinciosi sunt, nu mi-au resetat calculatorul dupa shimbul de ulei!! Noroc ca exista si o varianta manuala de resetare.Am facut la o firma din Tg.M o verificare a suspensiei, inainte de a merge la verificare, pe un stand care cei de la service Seat nu-l recunosc ca fiind valabil,desi este agreat RAR, dar ei nici macar nu au un astfel de stand pentru verificarea suspensiei...Nu au nici un fel de stand.Telescoapele sunt la limita inferioara de functionare..."Super dotatii "de la Seat au verificat telescoapele prin metoda balansare manuala si daca nu au scartait sau sa fi avut scurgere au zis ca sunt perfecte...Le-am spus ca la urmatoarea revizie voi mai face o verificare computerizata a suspensiei, dar atunci nu voi mai accepta sa nu inlocuieasca ce nu functioneaza, pana ce masina este in garantie!
Alte probleme tehnice nu au fost si sunt multumit, in general, de ea.
Last Visitors
moldovan47219 has no visitors to display.

Comments
Other users have left no comments for moldovan47219.

Friends
There are no friends to display.
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th April 2024 - 04:25 AM
IPS Driver Error

IPS Driver Error

There appears to be an error with the database.
You can try to refresh the page by clicking here